5 Reacties

9 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Schijnen inderdaad indalingsweeen te zijn.

9 dagen geleden

Ik heb ook af en toe het gevoel dat ze haar hand er alvast uitsteekt het is een naar gevoel idd, verloskundige gaf aan dat dit vaker voorkomt en geen probleem ism

9 dagen geleden

Ja ik ken dat het gaat echt wel over, het is zeker wel vervelend maar wat ik deed is links/ rechts liggen en veel lopen

9 dagen geleden

Heb ik ook, de kleine ligt nu met zijn hoofd in mijn bekken. Ik ben nu 35w, hij ligt nog niet vast en dat doet zeer doordat hij nog wat kan verschuiven. Ik kan ook moeilijker lopen en slapen is drama. Helaas kunnen ze hier niets aan doen en hoort het erbij. Bij mijn 1e heb ik hier geen last van gehad.

9 dagen geleden

Ik heb het ook. Bij mijn eerste kindje was dit ook op het einde. Het kindje daalt naar beneden en je krijgt misschien al beetje ontsluiting. Heel lastig pijnlijk gevoel...馃様 Maar bij mijn eerste kindje had ik tegen het einde 4-5 cm ontsluiting, wat maakte dat ik vrij vlot, snel ben kunnen bevallen. 馃憤馃檪 Ik hoop nu ook dat ik liever nu, komende weken pijn heb,maar hopelijk op een paar uurtjes kan bevallen dan terug 馃