6 Reacties
20 dagen geleden
Ja ik had dat ook! Kon haast niet bewegen van de pijn maar bleek bij mij te zijn van het schoppen van de baby. Voelde inderdaad ook als een stekende pijn. Is jouw baby veel aan het bewegen geweest en met de voetjes rechtsboven? Anders misschien voor de zekerheid even bellen!
20 dagen geleden
Ja hier ook! Verloskundige gaf aan dat dit waarschijnlijk mijn rib is die pijn doet. Op de echo was goed te zien dat hij er lekker met zn billen tegen aan ligt haha! Ik voel hem ook meer bewegen aan de andere kant.. maar hij zet zich dus af en drukt dan tegen mijn ribben aan. Voelt inderdaad als die stekende pijn bij rennen.
19 dagen geleden
Ik was toevallig naar een topic op zoek rondom dit onderwerp. Sinds gisteren ook bijna continu zo’n stekende pijn rechtsbovenin, inderdaad net alsof je te hard hebt gerend. Z’n beentjes liggen wel rechts en hij beweegt veel, maar niet zo hoog. Heb verder geen klachten (al wel medicatie voor een hoge bloeddruk, maar die blijft nu mooi laag). Toch wel zorgen, maar om nu voor ieder ding de gynaecoloog te bellen. 😅
19 dagen geleden
Ja hoor, ik al 5 weken enorme stekende pijn bovenin, onder m’n borsten. Blijkt bij mij inderdaad ook rib te zijn. Gekneusd volgens de gynaecoloog en een groeiende baarmoeder die er maar tegen aan blijft drukken. Nu 31,5 week.