22 Reacties
één maand geleden
Hier bij m’n vorige ook. Mijn partner rook het niet, dus ik ben er vanuit gegaan dat het aan mijn andere ruikvermogen lag. Maar ik douchte wel vaker en ik trok vaker schoon ondergoed aan.
één maand geleden
Ik heb vooral last bij de oksels. In mijn geval is het, denk ik, een combinatie van anders ruiken en een sterker reukvermogen. Mijn partner ruikt namelijk ook dat ik anders ruik (helaas vindt hij het ook minder fris hahaha), maar bijvoorbeeld op mijn werk geen klachten terwijl ik wel navraag heb gedaan bij collega's. Ik heb ergens wel eens de tip gelezen om niet meer met zeep te wassen daar. Bij mij haalt dat niet veel uit helaas.
één maand geleden
Ik had dit ook, idd ook vooral onder m’n oksels. Ik heb mijn deo verandert en sinds ik dit gebruik geen last meer 🙏🏼
één maand geleden
Helaas wel ja, echt puur hormonen. Wat voor mij heel goed helpt zijn vegan deo's of iig volledig natuurlijk. Op de 1 of andere manier blijft dat veel langer hangen!
Lavendelgeur van het merk Lekker en bergamot van happy earth (in blikjes) zijn mn absolute favoriet
één maand geleden
Reactie op lauraalolle
Ik had dit ook, idd ook vooral onder m’n oksels. Ik heb mijn deo verandert ...
Hier echt heeel weinig van gebruiken. Ik kreeg op een gegeven moment ontzettend opgezwollen klieren, echt bulten. Zo eng! Inderdaad, je ruikt niet meer, maar hallo ontstoken klieren..
één maand geleden
Reactie op Loulou1994
Hier echt heeel weinig van gebruiken. Ik kreeg op een gegeven moment ontzet ...
Oh thanks !! Ik ga er op letten. Gebruik het nu 5 maanden gelukkig nog geen last van gehad 😊
één maand geleden
Down there doe ik wat vaker inlegkruisjes en opfrissen met een doekje overdag. Ik wissel ook vaker van onderbroek nu, en heb enkel 100% katoen ondergoed bij de Zeeman gehaald. Dat ademt sowieso beter. Soms sprits ik wat Febreze opfris spray op mijn jeans ook. Ik denk dat er weinig anders op zit. Op werk mijd ik plastic stoelen en kies ik sneller om op een ademend stofje te zitten 😊
één maand geleden
Reactie op Nowie1996
Als iemand de tip heeft voor de geur down under ben ik eeuwig dankbaar 😂he ...
Huh ja wow ik heb ook dat m'n liezen echt stinken hahaha. Als ik op een openbare wc zit hoop ik altijd dat niemand na mij komt omdat ik denk dat je het ruikt. Normaal heb ik die geur alleen na een hele heftige sport sessie in een strakke synthetische legging maar nu gewoon standaard... heel naar. Mja om er nou deo op te doen is ook weer wat overdreven.. haha
één maand geleden
Hier ook, vooral tussen mn benen 😅 vind het ook niet leuk en schaam me er wat voor. Maar bij de vorige zwangerschap had ik dat ook richting het einde. En nu sinds een week of 2 weer. Zal er vast wel bij horen denk ik maar
25 dagen geleden
Heeft ook iemand dat je dan volledig nat bent en schoon ondergoed continue
Aan moet doen?