33 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb ook een schommelstoel op de babykamer, staat nu nog op de kamer van mijn dochter (bijna 3) en die verhuizen we straks naar de babykamer. Ik vond het wel heel fijn, gaf in het begin heel veel voedingen in de schommelstoel. En later gebruik van gemaakt als ze 's nachts wakker was.
3 maanden geleden
Wij hebben geen schommelstoel maar een fauteuils. Wordt nog steeds elke dag gebruikt bij het avondritueel (boekje voorlezen), heerlijk! Wij vonden grootte, uitstraling en relaxte zit belangrijk. Wij gaan nu waarschijnlijk voor deze:
https://basiclabel.nl/product/woood-sara-fauteuil-velvet/fluweel-27
3 maanden geleden
Stoel is zeker fijn! Staat nu nog op kamer bij dochter van 3 jaar en gaan we straks gebruiken voor de baby. Wij hebben geen schommelstoel. Waar je over na kunt denken is of de stoel niet teveel geluid maakt (kraakt), zodat je evt met slapende baby kunt opstaan en in bed kan leggen. En is het een stoel waar je makkelijk uit kunt opstaan met een slapende baby in je armen? Dus is de stoel niet te diep, of zak je niet te ver weg in de stoel?
3 maanden geleden
Zeker doen! Dan kun je in ieder geval op het kamertje blijven om te zitten met de baby en wordt de partner niet wakker😉
Wij hebben zo'n grote oorstoel van de ikea.
Ben er in gebruik achter gekomen dat hij eigenlijk te diep is. Maar dat is in den beginne ook wel weer handig met diverse bv-houdingen. En (voedings)kussen lost het probleem op.
Let op dat de rugleuning hoog genoeg zodat je er zelf ook lekker in kan hangen/liggen en niet dat je perse je rug en hoofd kaarsrecht moet houden, dat is met weinig slaapkop z'n minst vervelend😉
En hij is nu ook prima om mijn bijna 2 jarige en ook mijn bijna 4 jarigebij opschort te hebben
3 maanden geleden
Wij hebben ons een witte fauteuil gekocht bij de jysk vorig jaar. Die komt straks ook op het kamertje van onze baby. Is handig voor alles om te knuffelen, voeden, voor te lezen, gewoon samen zijn etc..
3 maanden geleden
Zeker doen! Wij hebben een schommelstoel en lezen er nu in voor nu ze wat groter is.
Tip: ga proef zitten! Wij hebben de fout gemaakt (ook door tijdgebrek) er eentje op zicht te bestellen. Wel rekening gehouden met hoge rugleuning etc, maar hij zit toch niet super comfortabel (staat wel heel leuk 😂). Dus echt even langs de winkel!
3 maanden geleden
Wij hebben een schommelstoel van de Jysk. Heel comfortabel en ook betaalbaar. We gebruiken ‘m nog steeds elke dag tijdens het voorlezen.
3 maanden geleden
Ik had een hele schattige teddy stoel. Maar hij zat toch niet lekker genoeg, amper op gezeten. Ik kroop liever met een voedingskussen tegen de rugleuning van ons bed. Als je een stoel aanschaft zou ik toch dat beetje meer uitgeven voor echt een fijne comfortabele stoel!
3 maanden geleden
Wij hebben deze schommelstoel gekocht. Super makkelijk in elkaar te zetten en zit echt heerlijk! 🥰
https://www.zesso.com/nl_nl/milton-oldbrook-schommelstoel-vidin-taupe.html?_se=c2FubmVwZXRlcnM5NEBnbWFpbC5jb20%3D&utm_campaign=Orderbevestiging+-+NL_NL&utm_medium=email&utm_source=brevo
3 maanden geleden
Reactie op sannestrijbos21
Wij hebben deze schommelstoel gekocht. Super makkelijk in elkaar te zetten ...
Vraagje: vind deze stoel ook leuk, alleen vraag ik me af of de rugleuning hoog genoeg is om ook af en toe je hoofd erop te kunnen laten rusten. Steekt je hoofd er bovenuit? Of kun je je hoofd er nog op laten rusten?
3 maanden geleden
Reactie op BHD
Vraagje: vind deze stoel ook leuk, alleen vraag ik me af of de rugleuning h ...
Ik ben zelf maar klein, 1.65 en kan m’n hoofd erop laten rusten. Mijn man is 1.85 en zijn hoofd steekt er bovenuit.
20 dagen geleden
Ik heb een slaapbank besteld van jysk ipv een stoel. Zittend luier wisselen en aankleden / omkleden etc vind ik veel fijner heb ik gemerkt bij de eerste.
20 dagen geleden
Wij gebruiken de stoel in de kamer van de oudste nogsteeds dagelijks en die wordt zowat 5, sinds een half jaartje deelt ze dan ook wel haar kamer met de nu nog jongste(1.5) en wordt die dus ook voor haar gebruikt maar we lezen altijd een boekje op de stoel inderdaad en als dr 1 niet kan slapen of nachtmerrie heeft oid lekker even op de stoel knuffelen. Ook overdag als de kids zitten te spelen even gezellig erbij zitten of voor na het douchen haartjes kammen etc. Ga zo maar door haha. Wij hebben een ouwe oma stoel maar denk dat een schommelstoel ook heerlijk zal zijn om te wiegen wanneer ze nog heel klein zijn. Als het maar comfortabel zit!!!