33 Reacties
20 dagen geleden
Jaa wij hebben een schommelstoel. Gebruikt als ons zoontje verdrietig was om in slaap te wiegen. Lees elke avond een boekje voor als hij in zn bed ligt. En vanaf zn 2e jaar zit ik nu al 7 maanden lang elke avond op zn kamer tot hij slaapt🥳 Dus is een stoel ook wel lekker haha
20 dagen geleden
Wij hebben een bankje van WOOOD (stone bouclé), nog te koop bij Karwei. In 2021 al gebruikt bij onze zoon, nu weer.
Wij vinden deze fijne steun geven bij het voeden of zitten en later is 'ie fijn voor samen boekjes lezen.
Maar je moet er wel van houden, komt niet in de buurt van een schommelstoel.
19 dagen geleden
Ja wij hebben een stoel in de kamer van inmiddels onze peuter. Erg fijn ook met boekjes voorlezen etc. Toen ze baby was kolfde ik ‘s nachts in de stoel (ik kolfde fulltime). Bij leenbakker hebben ze ook fijne stoelen met hoge leuningen. Dat is erg fijn om je armen op te leunen. Wij hebben ook een stoel met lage leuningen en dan heb je altijd een kussentje oid nodig, niet heel handig.
19 dagen geleden
Wij hebben een fauteuil zonder leuning. Het fijne is dat we die nu nog goed kunnen gebruiken nu mijn dochter ruim twee is. Het nadeel in het begin vond ik toen ik nog zoekende was naar een fijne houding voor borstvoeding dat er geen leuningen waren. We hebben toen een tijdje de IKEA ekenaset van de woonkamer gewisseld, en dat was fijner voeden. Na een tijdje als het nekje minder steun nodig heeft / je wat handiger bent met voeden maakt het allemaal niet zoveel meer uit, dan is een klein kussentje voldoende vond ik.
18 dagen geleden
Reactie op Louisa10
Iemand tips voor een stoel op de babykamer met hoge rugleuning, armleuninge ...
Wij hebben uiteindelijk toch voor deze stoel gekozen. Het is echt aardig aan de prijs maar deze vonden we echt het fijnste zitten en konden niks anders vinden wat ook lekker zat of daarbij in de buurt kwam. Nu echt mega blij mee (baby moet nog komen maar zit er al regelmatig even in haha)
18 dagen geleden
Reactie op Louisa10
Iemand tips voor een stoel op de babykamer met hoge rugleuning, armleuninge ...
Misschien zoiets van Leen Bakker? Overigens heb ik zelf nooit een schommelstoel gehad...snap dat het met troosten/wiegen fijn is maar de stoel is hier vooral gebruikt voor voeden en boekjes lezen en dan lijkt schommelen mij minder handig en wil je juist stil zitten haha. maar wellicht vinden anderen dat juist wel top.
18 dagen geleden
Wij hebben deze stoel staan op de babykamer. Liefste had ik er nog 3 hahah zitten zo lekker.