8 Reacties

4 maanden geleden

Je kan de tripptrapp gewoon ombouwen hoor. Ook kussentje voor te koop. Met de Ikea stoel wel oppassen met hapjes. Ze hebben namelijk geen voetsteun

4 maanden geleden

Ikea heeft een dikke stoel verkleiner die ook bij die kinderstoel hoort.

4 maanden geleden

Reactie op Sigie

Ikea heeft een dikke stoel verkleiner die ook bij die kinderstoel hoort.
Ja weet ik, alleen niet echt een IKEA in de buurt. De stoel hebben we al, vandaar het liefst eentje die online te koop is. Er is alleen zoveel keus, dat ik graag hoor welke fijn is van bol.com ofzo.

4 maanden geleden

Reactie op NoWorries

Ja weet ik, alleen niet echt een IKEA in de buurt. De stoel hebben we al, v ...
Kijk eens op vinted. Mijn ervaring is wel dat dat een van de weinige is die echt goed past in die stoel de rest is te groot of klopt de maat niet.

4 maanden geleden

Reactie op M_1986

Je kan de tripptrapp gewoon ombouwen hoor. Ook kussentje voor te koop. Met ...
Ik wil het New born zitje graag nog kunnen gebruiken, want daar zit hij graag in, en kan langer dan in de stoel. Hapjes gaan ook prima daarin en de fles geven als ik bijvoorbeeld aan het kolven ben. Waarom is dat voetensteuntje zo van belang? Ben dat nog niet tegen gekomen in de informatie over hapjes.

4 maanden geleden

Reactie op NoWorries

Ik wil het New born zitje graag nog kunnen gebruiken, want daar zit hij gra ...
Heeft te maken met stik gevaar, als ze zich af kunnen drukken op een voetenplankje kunnen ze meer druk zettwn met hoesten als er iets vast komt tw zitten

4 maanden geleden

Ik heb de IKEA stoelverkleiner gewoon online bij IKEA besteld

4 maanden geleden

Online kun je wel voetensteunen vinden voor de ikea stoel, of zelf maken op basis van een etsy ontwerp