5 Reacties
2 dagen geleden
Heb je een partner? Het lijkt mij inderdaad vrij lastig om twee dingen tegelijk te veranderen: dan moet je er wel volledig achter staan en ik krijg uit je bericht vooral de indruk dat je van de Bv af wil (of van de meerdere keren per nacht wakker worden? Wellicht ook goed om dat helder te stellen voor jezelf?) en dat het samen slapen minder een probleem is voor je? Klopt dat?
In dat geval: kan je partner hier iets in betekenen doordat jij bijvoorbeeld op een andere kamer gaat slapen en je partner troost in jullie bed? Het lijkt me heel lastig als je kindje je wel kan ruiken en gefrustreerd raakt omdat hij niet aan de borst mag. Wellicht accepteert en went hij bij iemand anders die geen melk heeft sneller aan andere vormen van troost?
gisteren
Zou sws niet 2 dingen tegelijk veranderen .. dan eerst alleen wennen aan alleen slapen.. en daarna borst afbouwen.. of eerst troosten op andere manier en borst afbouwen en daarna naar ander bedje..
Hier merkte ik wel dat de 2e en 3e avond makkelijker ging als ik een voeding wilde overslaan met alleen troost..
Ook niet alle voedingen in 1x eraf.. ik ben eerst langzaam gaan rekken in tijd
Maar goed ik ben nu weer terug bij af omdat er sprongen komen en tandjes en dan wil je toch weer comfort bieden. 馃槄
En je partner vaker naar bed laten brengen kan helpen met associatie breken..
Ik merk ook dat dikkere kleding dragen kan helpen dat ze dan je borst minder ruiken
gisteren
Ik lees even mee, het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik ben al de hele bv periode van de medicatie af en kom dagelijks om van de pijn daardoor. Aan de andere kant vind ik het heel moeilijk om te stoppen gezien het de laatste x is馃ズ. Volgende week gaat mijn man bij hem slapen en ik bij onze dochter in de hoop dat ie me dan niet ruikt en we het patroon kunnen doorbreken
gisteren
Hier precies hetzelfde verhaal. Wij hebben 2 weken geprobeerd op eigen kamer en zonder borstvoeding. Toen deed mn partner alles. Gevolg, alle 3 helemaal kapot. Nu eerst terug naar oud dus ik lees graag mee met de tips. Het enige wat ik nu doe is de tijd van de borstvoeding beperken. Snachts mag ze maximal 15 minuten drinken en dan troost ik op een andere manier. Ik Wil dat binnenkort naar maximaal 10 minuten doen. Geen idee of dit gaat werken hoor, maar geeft mij nu wel structure
gisteren
Reactie op Jolien Arends
Ik lees even mee, het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik ben al de hel ...
Ik heb zelfs al overwogen iets op m鈥檔 tepels te smeren wat ie totaal niet lekker vind馃槀馃槀