40 Reacties

10 dagen geleden

thijs ruben Jesse Tim Stan Bas Lars

10 dagen geleden

Jos! Was onze favoriet, maar we krijgen een meisje 😀

10 dagen geleden

Ik vind Ruben, Aaron of Stefan leuk. Jules vind ik ook leuk, naar is niet echt een Hollandse naam 😅

10 dagen geleden

Ik vind Jesse of Daan heel mooi

10 dagen geleden

Reactie op Mies206

Ik vind Ruben, Aaron of Stefan leuk. Jules vind ik ook leuk, naar is niet e ...
Misschien moet ik toch een beetje rectificeren haha. Het hoeft niet perce oer-Hollands te zijn.. maar in ieder geval willen we geen Engelse uitspraak van de naam.. We zitten nu meer richting Bodhi, Vigo, Otis, Wout te denken.. maar we hebben nog niet hèt gevoel bij deze namen. zelf vind ik Rens heel leuk maar mijn partner helaas niet.

10 dagen geleden

Reactie op Angela

Misschien moet ik toch een beetje rectificeren haha. Het hoeft niet perce ...
Haha ik had bij de eerste ook Rens, maar dat liep niet lekker bij zijn achternaam en mijn man vond het niet 'af'. Het is Renze geworden. Wordt goed geschreven en uitgesproken.

10 dagen geleden

Hier een Stijn en Joshua ☺️

10 dagen geleden

Lars Joah

10 dagen geleden

Joep, Melle, Thomas, Marc

10 dagen geleden

Jonas, Aron, Jens, Joep

10 dagen geleden

Hahaha herkenbaar! Ik lees mee. Wij hebben een naam in ons hoofd, maar twijfel nog…

10 dagen geleden

Mijn bonus broertjes heten Stein, Rens en Tim :)

10 dagen geleden

Maar hier wat opties ben wel benieuwd naar reacties eigenlijk 😏: Mats Joris Jakob Job Boris Oskar Ezra Tom Matteo Jonas Mick Max Stef Sef

10 dagen geleden

Reactie op MarlyG

Mijn bonus broertjes heten Stein, Rens en Tim :)
Ja zie… Stijn en Rens hartstikke leuk samen toch! Maar ben bang dat papa niet te overtuigen is🥲

10 dagen geleden

Rins?

10 dagen geleden

Morris of Daan?

10 dagen geleden

Onze zoon gaat Noud heten! Misschien is dat wat?

10 dagen geleden

Jort. Zo heet onze zoon en staat in het top … lijstje heel ver onderaan. Ook heel Hollands. Tegenwoordig wordt zijn er ook varianten als Jord of Yort, voor als je het iets specialer wil

10 dagen geleden

We krijgen nu een dochter, maar namen die wij hebben laten passeren voor onze 2e zijn Ralf, Ruud en Ruben

10 dagen geleden

Bram!