40 Reacties

9 dagen geleden

Bij ons stond ook nog op ons lijstje: Guus, Oscar, Henry, Glenn, Gavin & Gabe.

9 dagen geleden

Ik wij zitten met hetzelfde probleem. Ik vind zoveel namen leuk maar mijn man vindt alleen Finn of Sepp leuk. Dat vind ik persoonlijk veel te hippe namen, de kans dat er daarvan 3 in de klas zitten is aannemelijk. Bij de gastouder alleen al zitten kinderen met beide namen. Ik hoorde laatst een Jaron. Vond ik ook een leuke naam. Mijn lijst is oneindig maar nog niets past voor mijn gevoel bij ons kindje. Hier nog wat namen die nog niet geopperd zijn in dit topic; Kian Jens Jelle Ivo Owen Maes Soy Kay Aron Ik begin m ondertussen ook een beetje te knijpen, bevalling komt steeds dichterbij he. Heel veel succes en ik hoop dat je je naam vindt!

9 dagen geleden

Reactie op PrettyPeacock

Ik wij zitten met hetzelfde probleem. Ik vind zoveel namen leuk maar mijn m ...
Precies dit dus! Jou lijstje komt ook aardig overeen met wat ik verder nog in mijn lijstje heb staan..

9 dagen geleden

- Jurgen - Duuk - Jorwin - Rowan - Guido - Hugo

9 dagen geleden

Wij gaan ons zoontje Niek noemen 🩵

9 dagen geleden

Onze zoon krijgt de naam Sepp, met als tweede naam Noël. 🥰

9 dagen geleden

Matthijs, Matthis, Maarten, Marc, Danny, Daan, Daniël, David, Teun, Abel, Adam, Arthur, Bram, Henry, Floris-Jan, Olivier, Niels, Ralph, Tim, Thomas, Wouter, Owen, Mitchell

9 dagen geleden

Tuur :)

9 dagen geleden

Hier komt een Mick Tot 30 weken getwijfeld met Niek Verder vond ik nog leuk Lars, Rens, Stef, Noud, Luc, Tijn, Cas, Mace/Mees

8 dagen geleden

Wij hebben al een zoon die heet Daan. Staat hoog in de namen lijsten maar in onze omgeving hebben we nog niemand anders met die naam. Nu ook weer zwanger van een jongen. Het lijstje wat wij hadden was Bram, Guus, Mees, Pepijn, Hugo

8 dagen geleden

Reactie op Angela

Ja zie… Stijn en Rens hartstikke leuk samen toch! Maar ben bang dat papa ni ...
Wat jammer! Vind Rens er ook echt goed bij passen 😅 En Noud? Of Jesse?

8 dagen geleden

Misschien een van de volgende namen: Pim, Stan, Job, Guus, Siebe, Sep, Tommie, Teun

8 dagen geleden

Reactie op MarlyG

Wat jammer! Vind Rens er ook echt goed bij passen 😅 En Noud? Of Jesse?
Bij ons in de buurt zijn dat weer erg veel voorkomende namen, dus dan knap ik daar al op af.. ook al vind ik Noud een leuke naam hoor.

8 dagen geleden

Lars Jip Faas Guus Toon Huub Veel leuke namen in dit topic!!

7 dagen geleden

Reactie op LittleSEM

Wij hebben al een zoon die heet Daan. Staat hoog in de namen lijsten maar i ...
Zo grappig. Mijn broertjes heten Daan en Bram (mn zusje Roos) en ik heb zelf een zoon die Mees heet ;p

7 dagen geleden

Reactie op Ebv94

Zo grappig. Mijn broertjes heten Daan en Bram (mn zusje Roos) en ik heb zel ...
Hahaha heel grappig, als wij een dochter zouden krijgen was de naam Roos!

2 dagen geleden

Reactie op Angela

Bij ons in de buurt zijn dat weer erg veel voorkomende namen, dus dan knap ...
Oh ja dat begrijp ik! Wij hebben zelf een Gijs en Siem. En mocht dit kindje een jongetje worden, krijgt hij de naam Jip. Ik heb ook getwijfeld tussen Job en Lars

2 dagen geleden

Reactie op LittleSEM

Hahaha heel grappig, als wij een dochter zouden krijgen was de naam Roos!
Haha meen je !!

2 dagen geleden

Boris

één dag geleden

Reactie op Angela

Precies dit dus! Jou lijstje komt ook aardig overeen met wat ik verder nog ...
Zijn jullie er al uit Angela? Bij ons gaat de discussie nog voort haha. Ondertussen 33 weken.. mijn man heeft nu beloofd dat we eind volgende week in ieder geval twee namen hebben. Ben benieuwd waar hij ineens nieuwe inspiratie vandaan haalt, en of hem dat gaat lukken 😋