8 Reacties
één dag geleden
Jammer genoeg kan je smeren zoveel dat je wil😅 Striemen zijn genetisch bepaald, als ze willen komen dan komen ze en ga je er vrij weinig aan kunnen doen.. hier sws voor de zwangerschap al Striemen van mezelf maar ben nu net een tijger 🫣 maar eerlijk ik ben er trots op, mn lichaam werkt er hard genoeg voor
één dag geleden
Ik kreeg striae over m’n hele buik in de eerste zwangerschap. Die zoon is inmiddels 14 en ik ben nu zwanger van de 5e.
Mijn buik is na elke zwangerschap weer zo goed als plat/strak geworden en mijn huid is ook helemaal hersteld.
De striae zie je nu ook bijna niet meer en is niet erger geworden met andere zwangerschappen.
Wel kwam ik die zwangerschap het meeste aan, ruim 35 kilo.
Bij de andere zwangerschappen kwam ik tussen de 11 en 25 kg aan.
Ik heb alle zwangerschappen met palmers maternity cream gesmeerd, en nu smeer ik met Kruidvat huismerk Bio Oil en Naif belly cream.
Bij mij kwam de striae overigens juist pas in week 36 toen, mega groeispurt en daarvoor zag ik niks! Voor m’n gevoel werd ik er echt opeens mee wakker.
één dag geleden
Ik had vorige zwangerschap ook echt paarse striemen, op zowel buik als borsten. Ik kan je niet per se geruststellen over of het nog erger wordt in de laatste weken, maar ik kan wel zeggen dat het met de tijd echt veel en veel lichter wordt! Ze worden weer een soortvan huidskleur/wit dus bij mij zie je van de vorige zwangerschaps eigenlijk nauwelijks nog striemen, alleen komen er bij deze tweede zwangerschap weer wat plekken bij nu 😉
één dag geleden
Reactie op desteney2002
Nog even een foto van de mooie kleurplaat van mn "oudste" dochtertje
Je bent prachtig 🥰
één dag geleden
Ik heb van het te zwaar zijn striae op mijn lovehandels en buik. Die zijn mooi wit geworden. Nu ben ik 34 weken zwanger en heb hele klein vlekjes op de buik en dat is het