12 Reacties

één maand geleden

Ik heb hetzelfde hahhaha wat is je termijn?

één maand geleden

Ik heb dit ook, as donderdag controle echo of de baby al gedraaid is🙈 morgen 32 weken

één maand geleden

Reactie op Kellyv1999

Ik heb dit ook, as donderdag controle echo of de baby al gedraaid is🙈 morg ...
Ik ben nu 34 weken en ze maken zich niet druk baby heb nog ruimte hopelijk draait ze zelf nog

één maand geleden

Ik heb het ook, hij lag de hele zwangerschap prima. Bij controle met 31 weken is hij ineens gedraaid. Ik voelde hem ook plotseling anders, en mijn blaas ging irriteren (want daar trapt hij nu tegen). Balen als een gek, ik snap het!! Ook mijn VK maakte zich nog niet te druk en wilde pas uitspraken doen bij de volgende controle. Ik doe oefeningen en zit zo veel mogelijk rechtop zonder benen over elkaar, dat voelt beter of zo. Succes!!

één maand geleden

Mijn zoon lag vorig jaar ook goed en is toen weer terug dwars gaan liggen. Die is uiteindelijk zelf alsnog terug gedraaid op het laatste moment waardoor een versie niet nodig was. Dus nog niet te druk maken. Nu 33+5 en ook deze ligt weer dwars. Ben nu met moxa therapie gestart. Baat het niet dan schaadt het niet dachten we. Nu even afwachten, maar vooralsnog maken we ons niet te druk.

één maand geleden

Vorige zwangerschap een versie gedaan met 35 weken. Deed super veel zeer maar daarna vaginaal kunnen bevallen! Deze zwangerschap is de kleine man met 32 weken in de hoofdligging gaan liggen. Was me er ook al op voor aan het bereiden dat ik weer een versie zou moeten doen

één maand geleden

Mijn dochter lag de hele zwangerschap in stuit en is ook met een versie niet gedraaid. Mn zoon lag ook tot 34 weken in stuit en draaide toen zelf alsnog. Nu weer een zoon, hij lag 2 weken geleden goed dat duurde precies 4 dagen en toen besloot hij weer in stuit te gaan liggen haha, zo ligt hij nu nog. Ik laat het los ben inmiddels na 3 kinderen zo ver dat k denk.... dit zal wel lekker liggen. Ze kunnen zolang ze nog niet ingedaald zijn alsnog vanzelf draaien!

één maand geleden

Mijn zoon lag in een stuit, geprobeerd te draaien middels versie met 37 week maar was al te ver ingedaald. Toen geplande KZ gehad. Onze dame nu ligt ook graag in stuit maar draait nog wel veel. Mocht ze besluiten in een stuit dat blijven krijg ik automatisch weer een KZ vanwege het litteken van de vorige keer. Hier wordt het dus ook nog even spannend welke kant het op gaat. Bij mij hebben ze de eerste keer aangegeven dat 50% van de stuitbevallingen alsnog in een keizersnede eindigt. Dat was voor mij reden om voor een geplande KZ te gaan ipv stuitbevalling.

één maand geleden

Mijn schoonzus had ook een kindje in stuitligging, dat is de nacht voor de versie zelf nog gedraaid. Alles kan dus nog gebeuren.

één maand geleden

Probeer Moxa therapie! Heeft bij mij (denk ik) geholpen!

25 dagen geleden

Onze kleine lag met 31 wekrn ook in een stuit. Vanfaag 34 weken en moest naar ziekenhuis voor gesprek ze had eveb gekeken en de kleine was lekker gedraaid:) Dus heb geduld mss draait die kleine nog wel:)

25 dagen geleden

Mijne lag tot 32 weken in stuit en ligt nu ineens een paar dagen goed (32+4). Het kan nog vanzelf goed gaan liggen 🤞🏼