13 Reacties

10 dagen geleden

Ik vind namen als Pauline en Celine heel tof. Eveline hou ik ook van!

10 dagen geleden

Julienne en vivienne hadden wij ook op ons lijstje staan. Mijn dochter heet Isabelle en wij gaan onze nieuwe dochter Rosalie noemen. Wellicht past dat ook nog in je straatje. Julie, Fabiënne en Emily vind ik ook nog steeds leuk.

10 dagen geleden

Filou, (niet zo klassiek maar vind ik wel erg elegant), Elise, Elizabeth, Louise.

10 dagen geleden

Isabeau, Rosalie

10 dagen geleden

Beetje in die lijn: Elisa, Olivia, Annelotte, Sophia, Isabelle, Annelaure, Anne-Sophie, Frederique, Jolien(e)

10 dagen geleden

Antoinette?

9 dagen geleden

Onze oudste heet Isabella! Voor de tweede hebben we veel getwijfeld tussen Olivia, Julia, Luna, Sophie/Sophia en Nina. Ik vond Rosie ook een leuke naam maar te modern voor bij Isabella (en het verkleinende is nu leuk maar als je ouder bent misschien niet meer). Welk het is geworden houden we nog even geheim ☺️

9 dagen geleden

Ik vind zelf Josephine echt fantastisch en als het aan mij lag had ze zo geheten, m’n vriend vond het weer niks ofcourse 🥲 Rosalie vind ik ook heel mooi

9 dagen geleden

Onze eerste dochter heet Charlotte, nog altijd heel blij mee. Ook uit te spreken in meerdere talen met ongeveer dezelfde klank.

9 dagen geleden

Eloise is een mooie klassieke naam vind ik.

9 dagen geleden

Babet/babette of Robien

9 dagen geleden

Louise, Robijn, Elena, Helena, Feline, Sara(h).

9 dagen geleden

Eloise, olivia, sofia/sophia, claire, emily, livia, charlotte, rosalie, marie en julie