9 Reacties

vorig jaar

İk zou even de verloskundige of huisarts de foto doorsturen. Ziet er erg droog en pijnlijk uit. Ik smeer altijd olijfolie, maar bij ons is het niet zo extreem.

vorig jaar

Mijn dochter heeft dit ook maar dan alleen in de wenkbrauwen. Ik smeer er zelf bepanthen voor baby’s op en dat lijkt goed te werken.

vorig jaar

Zou even langs de huisarts gaan , mijn kleine had ook gelige stukjes ertussen en bleek krentenbaard te zijn!

vorig jaar

Hier idem! Ziet er precies zo uit tussen de wenkbrauwen wat gelig. Ik doe er dr leenarts droge huidzalf op en dan met ‘n badje/douchen halfuurtje ervoor wat olie erop en dan word t zachter valt t er op n gegeven moment wel af. Het was eerst over zn hele voorhoofd nu is het nog op 2 kleine plekjes!

vorig jaar

Herkenbaar, bij mijn dochter is het, berg (soort exceem)

vorig jaar

Lijkt mij gewoon 'berg' inderdaad. Hebben heel veel babies. Hoef je niks aan te doen in principe, gaat vanzelf over.

vorig jaar

Dit is berg! Je kunt hiervoor zalf kopen, kijk ook even op internet!

vorig jaar

Dit is berg. Je kan er heel weinig aan doen. Het gaat vanzelf weg

vorig jaar

Hier ook gehad! Badje met havermout helpt en vet houden met kokosolie het is berg. Echter bergzalf van dr leenarts is vanaf 6 maanden ( ik had t eerder op t hoofdje gesmeerd en hij ging er heel erg van zweten. Denk dat t teveel afsloot ofso.