7 Reacties
2 maanden geleden
Dat je geen garnalen en krab mag is vgm sinds kort aangepast. Daarvoor was het gewoon met mate. Ik persoonlijk eet wel sushi met garnalen en krab, of kip, of gewoon de vega sushi natuurlijk. Met rauwe zalm en tonijn heb ik sowieso nooit gegeten omdat deze vissen eigenlijk altijd van slechte kweek kwaliteit zijn. Ik zou gewoon doen wat goed voelt. Er zijn genoeg keuzes die je wel kan eten. En voor alles geld natuurlijk met mate
2 maanden geleden
Wel een oude menukaart dan 🫣 tonijn mag al heeeeel lang niet; ik eet zelf af en toe garnalen. Alles met mate, maar als er geen andere (vega) sushi is dan zou ik me afvragen of je je prettig voelt als je best veel van deze producten eet die eigenlijk officieel worden aangeraden
2 maanden geleden
Ik heb al wel een paar keer sushi gegeten met krab, tonijn (niet de rauwe) en garnalen. Garnalen mag je volgens mij wel maar met mate dus zolang je niet elke weel Garnalen eet kan dat volgens mij echt geen kwaad. Maar ik heb ook lekker gebakken zalm enz daar gegeten wat je wel gewoon mag! Meestal hebben ze ook wel andere dingetjes naast sushi op de kaart staan, dus er is vast ook wel genoeg andere keus!
2 maanden geleden
Ja ik ga denk ik maar gewoon mee en me maar vol proppen met andere dingen, geen garnalen krab of tonijn