25 Reacties

13 dagen geleden

Ja ik was hier ook al een beetje bezorgd over! Wij hebben alleen een houtkachel dus we kunnen alleen de woonkamer opstoken (niet naar een specifieke temperatuur) de rest van het huis is in de winter gemiddeld 7 graden.. we hebben wel zo'n klein blaaskacheltje die de ruimte snel kan verwarmen maar koelt ook weer snel af. Hoop dat onze kraamzorg tzt goede tips heeft voor ons! Maar goed er zijn genoeg landen waar ook baby's geboren worden waar ze ook geen kachels hebben dus t zal niet onmogelijk zijn.

12 dagen geleden

Reactie op Pietjejan

Ja ik was hier ook al een beetje bezorgd over! Wij hebben alleen een houtka ...
Mijn eerste is in Portugal geboren en hoewel het daar natuurlijk geen koude winters zijn zijn de huizen vaak slecht geisoleerd en geen centrale verwarmingen. Bij ons was het toen ook echt makkelijk onder de 10 graden snachts in de eerste maanden en inderdaad gewoon baby daarop gekleed en in de gaten gehouden dmv bijv. nekje af en toe even voelen. Nooit zorgen om gemaakt eigenlijk

12 dagen geleden

Reactie op 098765432111

Mijn eerste is in Portugal geboren en hoewel het daar natuurlijk geen koude ...
Goed om te horen, dankjewel! Ik vertrouw er ook wel op dat het goed komt en onze kraamhulp kan ons hierbij adviseren hoe we het het beste kunnen doen

10 dagen geleden

Wij hebben een klein kacheltje gekocht voor op de babykamer om te verwarmen tijdens het verschonen en na het badje. Misschien heb je daar iets aan! En verder zou ik voor in het ziekenhuis laagjes aandoen, kan er altijd iets aan of uit mocht je het toch te warm of koud hebben!