9 Reacties
één maand geleden
Ik heb het rond 10 weken al weg moeten halen borsten deden al snel pijn en begonnen te zwellen ook heb ik al dat ik melk lek en met name de kant waar ik dus een piercing had (ik had maar 1 tepelpiercing linkerborst) en vroeg mij ook af hoe dat kan ik had het eerder verwacht van de kant waar ik dus geen piercing heb gehad …
één maand geleden
Ik heb zelf gelijk mijn tepelpiercings er uit gehaald toen ik wist dat ik zwanger was
Dat was al met 7 of 8 weken . Ik denk als ik ze ooit weer wil zet ik ze nog wel een keer .
Had gelezen dat het zeker 6 maanden duurde voor het genezen was
En er idd een kans bestaat dat door het littekenweefsel de melkklieren verstopt zitten.
Ik heb nog geen druppel melk gezien, ben nu 28+ 4
Ik hoop dat het lukt om borstvoeding te kunnen geven
Maar ik ga er toch half van uit dat het niet lukt dan is de teleurstelling misschien niet zo groot.
één maand geleden
Bij mijn eerste waren de piercings er wel al ongeveer een jaar uit… maar ik heb zonder problemen bv gegeven 16 maanden lang! 1 x een kleine ontsteking gehad maar toen was ik ook ziek en iemand dichtbij was net overleden dus mijn weerstand was op dat moment 0, kwam dus zeker niet door de piercings.
één maand geleden
Ik had er een in mijn linkerborst en heb die er bij de zwangerschap van de eerste uitgehaald. Ik merkte toen wel dat er uit de linkerborst minder melk kwam dan rechts, kan uiteraard ook aan een niet gelijke productie liggen. Links leek meer lui ten opzichte van rechts, waar dus geen piercing in heeft gezeten.
Nu zwanger van de tweede en wil weer beginnen met borstvoeding. Heel benieuwd of dat nu hetzelfde gaat zijn of toch beter. Maar ik heb er dus wel wat van gemerkt.
één maand geleden
Ik heb m er zelf uitgehaald met ongeveer 10 weken, nergens last van gehad. Vriendin van mij pas een week voor bevalling en heeft gewoon succesvol borstvoeding gegeven. Verloskundige zei ook dat het geen kwaad kon.
één maand geleden
Ik heb de mijne er tijdens mn eerste zwangerschap uitgehaald en 2x met goed resultaat borstvoeding gegeven. Nooit last van gehad. Wel merkte ik was verschil tussen li-re. Links veel meer productie dan rechts (waar de piercing zat) maar dat kan ook toeval zijn, verschil in productie is redelijk normaal
één maand geleden
Ik heb ze er zelf nog inzetten en kijk aan hoe het gaat. Bespreek nog met vk wanneer ik ze eruit zou moeten halen, want ik las dat je ook gewoon bv kan geven en de piercings kan behouden. Alleen dan moet je ze eruit halen, tegels ontsmetten, baby voeden, weer ontsmetten en dan de piercings weer erin doen. Dat vindt ik dan weer teveel werk 😂😅 zelf hoop ik dat ze kunnen blijven zitten tot eind november, dan laat ik namelijk een buikbeeld maken en zou ik het wel leuk vinden om ze dan nog te hebben als herinnering