10 Reacties

11 dagen geleden

Kan je een linkje hier plaatsen? Ben wel benieuwd!

11 dagen geleden

Reactie op DanielleR24

Kan je een linkje hier plaatsen? Ben wel benieuwd!
https://www.123inkt.nl/3L-zelf-laminerende-hoes-A5-10-stuks-T11042-i78983-t4155591.html Ik heb ze hier gekocht. Maar als je op google 'zelflaminerende vellen' zoekt, staan er ook andere sites 🤗

11 dagen geleden

Tijdens mijn eerste zwanger een boekje van bump to birth gekocht. Wat prijzig maar heel mooi met een zakje. Ook zitten er leuke kaarten bij zodat je ook verhaaltjes of lieve tekstjes kan toevoegen. https://themommyposter.com/product/bump-to-birth-book/

11 dagen geleden

Weet je of ze ook lang goed houden? Ik begrijp dat ze door warmte kunnen vervagen en ik vraag me af of deze lamineervellen dat tegenhouden? Niet stom bedoeld maar zou het jammer vinden voor je als ze toch gaan vervagen. Ik kreeg de tip om een kopietje te maken.

11 dagen geleden

Reactie op NiTe

Weet je of ze ook lang goed houden? Ik begrijp dat ze door warmte kunnen ve ...
Dat heb ik ook begrepen, ja. De echoscopist adviseerde bij mij de echo's niet in plastic te bewaren, vanwege vervaging. Mijn ouders hebben mijn echo ingeplakt in een fotoboek en deze is, bijna 40 jaar later, nog steeds van goede kwaliteit.

11 dagen geleden

Reactie op escg

Dat heb ik ook begrepen, ja. De echoscopist adviseerde bij mij de echo's ni ...
Dan misschien een kopie maken en deze kan dan wel in het plastic? 🤷🏼‍♀️ Ik zal het eens proberen of dat ook mooi en duidelijk is.

11 dagen geleden

Reactie op NiTe

Weet je of ze ook lang goed houden? Ik begrijp dat ze door warmte kunnen ve ...
Nee dat durf ik niet te zeggen. Misschien een kopie maken en die bewaren in de gelamineerde vellen 🤷🏼‍♀️ ik zal het eens proberen of dat wat is 😁

10 dagen geleden

Reactie op Van1naar3

Tijdens mijn eerste zwanger een boekje van bump to birth gekocht. Wat prijz ...
Deze heb ik ook gekocht van de week! Heel mooi!

10 dagen geleden

Reactie op tessaa1996

Dan misschien een kopie maken en deze kan dan wel in het plastic? 🤷🏼‍♀️ I ...
Zou ik inderdaad ook proberen. Zou zo zonde zijn als je je echo's verliest!

9 dagen geleden

Deze zijn uitgeprint op gewoon papier, en daarna gelamineerd🤗