8 Reacties

één maand geleden

Hey! Je zou ook gewoon een witte kunnen kopen en dan mooie hoezen erom heen kunnen doen! Stuk voordeliger 🤍

één maand geleden

Ik zou voor een aankleedkussen met losse hoezen gaan. Hoe goed je ook je best doet, ook al leg je er een extra hydrofiel onder, er komen toch af en toe vlekken in. Dus wat al is gezegd, zoek een witte(of andere kleur) en koop daar leuke hoezen om.

één maand geleden

inderdaad gewoon zon witte met leuke hoezen erom. je hebt ze ook in teddy, lekker warm!

één maand geleden

Ik zou idd ook een standaard aankleedkussen aanschaffen, en daarbij wat leuke hoezen. Van Jollein heb je badstof hoezen voor 5 a 6 euro per stuk. Dure hoezen zijn echt zonde, vooral omdat je ze idd vaak moet wassen en er toch wel vlekken in komen.

één maand geleden

Ik lees even mee. Alleen van de simpele aankleedkussens zie ik na wat googlen verschillende maten bijv van Hema, jolein of prenatal lijken allemaal net anders. Dus moeten ook net andere hoezen om? Welke is een aanrader?

één maand geleden

Wij hebben in verband met winterbabys een verwarmd aankleedkussen met makkelijk schoon te maken bekleding. Maar heb wel leuke hoesjes gekocht alsnog voor bij het thema van de hamer

één maand geleden

Wij hebben ook een gewoon aankleedkussen met verschillende hoezen. Je kan een hoes voor 4 euro bij zeeman krijgen. Of bij van asten online kijken die hebben heel veel in de sale op het moment. Zo heb ik voor ledikant en cosleeper alle textiel gekocht en dekens etc..

één maand geleden

Reactie op Kraanvogel

Ik lees even mee. Alleen van de simpele aankleedkussens zie ik na wat googl ...
Standaard maat is 50x70 voor het aankleedkussen, hoezen kunnen verschillen. Met bovenstaande maat zit je altijd goed.