17 Reacties

9 maanden geleden

Die koelstra is zeker goed. Maar op marktplaats vaak te koop. En dan veel goedkoper.

9 maanden geleden

Deryan. Echt top! Heb tentje 2ehands gekocht. Kan ook mee als handbagage in vliegtuig. Was toen fijn toen ik naar Mexico ging

9 maanden geleden

Reactie op Mandy_1

Wij hebben het bedje/box van Maxi Cosi. Makkelijk in/uit elkaar zetten best ...
Makkelijker*

9 maanden geleden

Novi I baby Kiki!

9 maanden geleden

Reactie op Nvdkx

Novi I baby Kiki!
En dan de luxe!

9 maanden geleden

Koelstra! Hele fijne bedjes die je redelijk klein kan inklappen. Hier ook al meer genoemd:)

9 maanden geleden

Deryan tentje is echt een aanrader. Mijn ouders hebben deze voor als de kleinkinderen komen logeren en hij gaat altijd mee met de weekendjes weg e.d. De kindjes hebben er tot nu toe goed in geslapen en als je hem niet gebruikt is hij fijn op te bergen omdat het niet zo groot is. Voor ons een ideale oplossing.

9 maanden geleden

Ervaring met deryan en qute q break. De deryan tentjes zijn echt verreweg het lichtste en makkelijkste in te klappen. Toen onze eerste baby groter werd de qute gekocht toen de baby uit de deryan groeide. Wat een verschil, met dat bed loop je echt te zeulen en ik moet nog steeds goed kijken met in en uitklappen! Een kruipgat is wel echt aan te raden vind ik, was superfijn toen ik zwanger was en niet meer mocht tillen, toen gebruikte ik het bed thuis ook als mijn man van huis was. We hadden later nog de deryan peuter gekocht, maar dat pikte de peuter later niet alsnog als bed helaas. Dus we bleven met het zware bed moeten verslepen. Bij deze baby blijven we denk ik zoveel mogelijk het tentje vanaf het begin gebruiken, in de hoop dat het nu wel een succes is!

9 maanden geleden

Reactie op Yrien

Deryan tentje is echt een aanrader. Mijn ouders hebben deze voor als de kle ...
Is dat zo een tentje wat je met een soort klamboe op zet? Gaan ze niet met hun neusje in de zijkant liggen of is dat onmogelijk? Ik heb een baby’tje van 3 maanden en vind een campingbedje te groot nog voor hem eigenlijk. Ben heel benieuwd naar zo een tentje!

9 maanden geleden

Reactie op jmKH

Is dat zo een tentje wat je met een soort klamboe op zet? Gaan ze niet met ...
Ja het is eigenlijk gewoon een popup tentje. Heb nog niet gezien dat een van de kindjes in de zijkant is gaan liggen maar de tent is wel speciaal gemaakt van ademende stof.

9 maanden geleden

Reactie op Nvdkx

Novi I baby Kiki!
Hoe vind je het matrasje hiervan? Ik was vandaag even in babywinkels en die matrasjes voelen allemaal zo dun aan!

9 maanden geleden

Reactie op Holly<3

Hoe vind je het matrasje hiervan? Ik was vandaag even in babywinkels en die ...
Mwah, ik vind die van cosleepers ook altijd aan de dunne kant. Lijkt me ook niet lekker liggen 😅 maar ik denk dan het is er voor gemaakt dus het zal wel goed zijn. Kleine slaapt er prima op

9 maanden geleden

Aan de onderkant zit gaas, waardoor verstikking zo min mogelijk is. Ik heb zelf nog een extra matrasje bij gekocht die in de peuter tent kan. Hierdoor is vocht en lucht circulatie beter.

9 maanden geleden

Mijn peuter wordt nu te groot, mijn baby van 5 mnd gaat er straks in.

9 maanden geleden

Die van ons is van little dutch geloof ik (momenteel met peuter mee naar opa en oma dus kan het niet checken). Klapt makkelijk en redelijk klein op. Peuter past er nog in. Standaard ledikant matrasje past er in.