8 Reacties

2 maanden geleden

Is ook vervelend rugpijn. Heb je al fysio voor de rug en bekken? Waarschijnlijk komt de rugpijn van de zwangerschap. Heb je al geprobeerd om op je rug zelf te liggen. Ik heb zelf twee hernia’s gehad ik kan alleen op mijn rug en rechter zijde slapen. Heel soms op links. Als het erger zou worden kan je de huisarts misschien tips vragen. Wellicht kunnen ze je helpen. Maar ben bang dat ze zeggen dat het een kwaaltje nu is tijdens de zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op Dylana1407

Is ook vervelend rugpijn. Heb je al fysio voor de rug en bekken? Waarschijn ...
Jaa ik ga inderdaad wel al naar de bekken fysio maar deze pijn zit wel echt hoger 😫

2 maanden geleden

Ik had hier ook erg last van. Kon er niet meer van slapen. Ik slaap nu met zo’n zwangerschapdkussen en dat heeft enorm geholpen. Die houdt je rug ook een beetje recht. Ik heb er nu weinig tot geen last meer van. ☺️

2 maanden geleden

Ik had hier ook last van en ben toen bij een bekkenfysio. Zij heeft mij een slaaphouding laten zien die juist de plekken waar het bij mij zeurend was ontlastte. Ik hoop dat je naar een goede bekkenfysio gaat want er schijnt nogal een verschil te zijn en sinds ik in die nieuwe houding slaap ben ik er niet meer snachts wakker van geworden. Dus mijn tip zou zijn: vraag bij de bekkenfysio naar de juiste slaaphouding om dat te ontlasten, dat moet ze weten.

2 maanden geleden

Toevallig heb ik net deze zelfde klachten besproken met mijn verloskundige en ze gaf aan dat ik echt meer rust moet gaan nemen….moet er wel bij zeggen dat ik ook last heb van benauwdheidsklachten momenteel. Verder vind ik de tip van de slaaphouding een hele goede, die ga ik navragen bij de bekkenfysio!

2 maanden geleden

Bij mij deed mijn nieuwe zwangerschap kussen veel goeds voor mijn rug. Ik heb er eentje met van die balletjes en je kan zelf verstellen hoe hard of zacht hij dus is.

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Bij mij deed mijn nieuwe zwangerschap kussen veel goeds voor mijn rug. Ik h ...
Welk zwangerschaps kussen heb je precies? Ben benieuwd!!

2 maanden geleden

Reactie op MariaCS

Welk zwangerschaps kussen heb je precies? Ben benieuwd!!
Ik heb de Bbhugme besteld, hij is wat prijzig maar hij is het zeker waard.