14 Reacties

7 dagen geleden

Ik heb bij mijn 1 ste en nu ook grote net-broekjes post partum gekocht online. Is niet zo duur en goed ademend. Je krijgt ze in Belgi毛 normaal ook na de bevalling in het ziekenhuis. Lekker makkelijk en iets comfortabeler met de grote verbanden in het begin. Je kan ze wassen of weggooien naargelang het bloedverlies.. Nadien grotere rekbare van de zeeman, h&m en dan gewoon mijn eigen slipjes terug

7 dagen geleden

Jane onderbroeken van zeeman

7 dagen geleden

Kruidvat

7 dagen geleden

Ik heb na mijn vorige bevalling oude boxers van van mijn man aangedaan. Ik vond het fijn dat het kraamverband daarmee goed bleef zitten

7 dagen geleden

Reactie op caro99

Ik heb na mijn vorige bevalling oude boxers van van mijn man aangedaan. Ik ...
Ik ook. Zit prima En ik heb ook wat onderbroeken van Zeeman en Hema in een maatje of wat groter dan ik normaal heb.

7 dagen geleden

Mannenonderbroeken van de HEMA!! Super fijn

7 dagen geleden

Ik heb de hipsters van Zeeman met kant over de billen. Draag ze nu ook (33w) en zie je niks van onder kleding

7 dagen geleden

De Maddy van zeeman!

7 dagen geleden

Ik heb deze besteld van Amazon!

6 dagen geleden

De naadloze hipsters van hema en die dan een maatje groter 馃憣

2 dagen geleden

Zeeman of hema (boxers). Moet wel zeggen met kraamverband zie je er sowieso niet chil uit. Zou het idee tekenen onder een broek een beetje loslaten voor de eerste dagen ik ieder geval.

2 dagen geleden

Ik liep bij na m鈥檔 vorige bevalling in ziekenhuis/netbroekjes. Deze waren perfect met het dikke maandverband en heb ze daarna nog maanden lang door gedragen en telkens gewoon gewassen in de wasmachine. Dit zat voor mij het beste en zou het zo weer doen. Was overigens ook geen dure uitgave, want kreeg ze in het ziekenhuis, en kocht een paar zelf. 馃き

2 dagen geleden

Net broekjes! Ideaal. En daarna had ik de onderbroeken van mijn man aan haha

2 dagen geleden

Netbroekjes, en daarna fietsbroekje met kraamverband. Een week na de bevalling nog kon ik inlegkruisjes in doen, dus had al gauw het normale ondergoed aan.