2 Reacties
13 uur geleden
Wij hadden een vloedbed (gemaakt van ledikant en dan dubbele matrassen dus 2 persoons gemaakt zegmaar) maar we hebben dit weekend terug omgebouwd tot ledikant. Hij kroop er de hele tijd uit als hij wakker was, en ging tegen de deur staan huilen. Soms vonden we hem slapend op de koude vloer. Dan was ie eruit gegaan naar de deur maar onderweg weer in slaap gevallen. Voordeel vond ik dat ik hewoon in zn bed kon zitten /liggen en hem voeden zodat ik hem weer lekker makkelijk slapend weg kon leggen.
13 uur geleden
Ik co sleep samen in het vloer bedje, ik vind het ideaal 馃槤 super makkelijk in slaap brengen, voeden. Ik slaap er zelf ook goed door omdat je zo weer terug in slaap bent.
We moeten nog wel oefenen met dat ze dan uiteindelijk alleen blijft slapen. Ik kan nu 鈥榮 avonds wel weer naar beneden en ze slaapt af en toe nu door tot 2/3 uur ipv 11 dus dat gaat vanzelf beter.
Ik heb overigens zelf eentje gemaakt gewoon 140 matras op ikea lattenbodems en dan zo鈥檔 bed rand hekje ervoor. Toevallig staat haar open kast aan het voeteneind anders had ik daar nog zo鈥檔 hekje gezet.