24 Reacties
Nieuwste boven Ja hoor. Denk dat als je afentoe een beetje tonijn eet, dat het echt geen kwaad kan.
Heb het eens perongeluk gegeten omdat ik niet wist dat het niet mocht 😅 tot ik te horen kreeg van een vriendin dat het niet mocht 🥲
Ondertussen 36+5 en de kleine man doet het super goed 🙈
Ja ik heb het denk ik 2x gegeten. Mijn grote craving is ook subway tonijn maar die heb ik dan weer niet durven nemen haha
Tipje: de AH heeft nu Johma vega tonijnsalade in het schap liggen en het is erg lekker. Ik proef in ieder geval weinig verschil.
Jazeker, als je het niet elke dag eet kan het prima hoor
Nee, met of zonder zwangerschap zet ik het op een lopen, bij tonijnsalade vandaan 🤭
Ik heb wel een of twee keer een beetje tonijn gegeten.
Nee 🙈ik wacht nog heel eventjes.
Ik wacht nog even maar heb er nu al zoveel zin in 🤤
Ja hoor paar keer gedaan deze zwangerschap; had er zooooveel zin in🤤🤤 ook paar keer tonijn op pizza gegeten; volgens de verloskundige kan het zo sporadisch echt geen kwaad!
Yes , 1 x in de week max 2 . Heerlijk
Mag ik vragen welke tonijnsalade jullie dan eten? 🙈
Zeker! Heerlijk! Uit blikje, wat mayo, paprika, peper. Nomnomnom!
Reactie op
Sandyvg
Mag ik vragen welke tonijnsalade jullie dan eten? 🙈
Gewoon kant en klaar uit de supermarkt, van Johma of ah huismerk
Reactie op
jhzzee
Ja ik heb het denk ik 2x gegeten. Mijn grote craving is ook subway tonijn m ...
Subway tonijn broodje heb ik wel gedaan. En niet 1 keer 🤭
Enkele keren Broodje melted tuna 😍 wordt in de borstvoeding wegens kwik ook afgeraden. Kan geen drie jaar zonder😅
Ja kant en klaar van Johma mag je gerust hebben, denk alleen niet te vaak. Zo af en toe eet ik het ook op de boterham
Ja hoor eet t gewoon, ook bij me vorige zwangerschappen, eet het overal. Subway, home made, pasta! En buiten een broodje
Ja hoor, ik eet het gewoon uit zo'n johma bakje maar maak t ook wel zelf uit zo'n blikje. Gewoon niet elke dag maar 1x per week ofzo.
Reactie op
Lianne00000
Enkele keren Broodje melted tuna 😍 wordt in de borstvoeding wegens kwik oo ...
Mweh dit wist ik niet 😭 geldt dan net als bij wijn dat je gewoon een paar uur niet mag voeden en daarna weer wel? 😂