24 Reacties

6 dagen geleden

Ja hoor. Denk dat als je afentoe een beetje tonijn eet, dat het echt geen kwaad kan.

6 dagen geleden

Heb het eens perongeluk gegeten omdat ik niet wist dat het niet mocht 😅 tot ik te horen kreeg van een vriendin dat het niet mocht 🥲 Ondertussen 36+5 en de kleine man doet het super goed 🙈

6 dagen geleden

Ja ik heb het denk ik 2x gegeten. Mijn grote craving is ook subway tonijn maar die heb ik dan weer niet durven nemen haha

6 dagen geleden

Tipje: de AH heeft nu Johma vega tonijnsalade in het schap liggen en het is erg lekker. Ik proef in ieder geval weinig verschil.

6 dagen geleden

Jazeker, als je het niet elke dag eet kan het prima hoor

6 dagen geleden

Nee, met of zonder zwangerschap zet ik het op een lopen, bij tonijnsalade vandaan 🤭 Ik heb wel een of twee keer een beetje tonijn gegeten.

6 dagen geleden

Nee 🙈ik wacht nog heel eventjes.

6 dagen geleden

Ik wacht nog even maar heb er nu al zoveel zin in 🤤

6 dagen geleden

Ja hoor paar keer gedaan deze zwangerschap; had er zooooveel zin in🤤🤤 ook paar keer tonijn op pizza gegeten; volgens de verloskundige kan het zo sporadisch echt geen kwaad!

6 dagen geleden

Yes elke week 1 broodje

6 dagen geleden

Yes , 1 x in de week max 2 . Heerlijk

6 dagen geleden

Mag ik vragen welke tonijnsalade jullie dan eten? 🙈

6 dagen geleden

Zeker! Heerlijk! Uit blikje, wat mayo, paprika, peper. Nomnomnom!

5 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Mag ik vragen welke tonijnsalade jullie dan eten? 🙈
Gewoon kant en klaar uit de supermarkt, van Johma of ah huismerk

5 dagen geleden

Reactie op jhzzee

Ja ik heb het denk ik 2x gegeten. Mijn grote craving is ook subway tonijn m ...
Subway tonijn broodje heb ik wel gedaan. En niet 1 keer 🤭

5 dagen geleden

Enkele keren Broodje melted tuna 😍 wordt in de borstvoeding wegens kwik ook afgeraden. Kan geen drie jaar zonder😅

5 dagen geleden

Ja kant en klaar van Johma mag je gerust hebben, denk alleen niet te vaak. Zo af en toe eet ik het ook op de boterham

5 dagen geleden

Ja hoor eet t gewoon, ook bij me vorige zwangerschappen, eet het overal. Subway, home made, pasta! En buiten een broodje

5 dagen geleden

Ja hoor, ik eet het gewoon uit zo'n johma bakje maar maak t ook wel zelf uit zo'n blikje. Gewoon niet elke dag maar 1x per week ofzo.

4 dagen geleden

Reactie op Lianne00000

Enkele keren Broodje melted tuna 😍 wordt in de borstvoeding wegens kwik oo ...
Mweh dit wist ik niet 😭 geldt dan net als bij wijn dat je gewoon een paar uur niet mag voeden en daarna weer wel? 😂