19 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik heb een doosje schatkistjes in een blauw cadeaupapiertje. Stoepkrijtje in de vorm van een kinderwagen. Verpakt in cellofaan met confetti en een sticker erop met Grote Broer.
Oke ik heb ze kant en klaar besteld haha. Wilde de stoepkrijtjes sowieso en als ik die los ergens bestelde, scheelde het bijna niks met kant en klaar bestellen.
Normaal ben ik wel van het lekker zelf knutselen maar een week of 2 later is ons zoontje ook weer jarig, doe het dan wel馃槀
茅茅n maand geleden
Reactie op rjv1997
Ik heb een doosje schatkistjes in een blauw cadeaupapiertje. Stoepkrijtje i ...
Aw leuk! Waar kan je die bestellen? Ik ben op zoek maar de grote zus versie ;)
茅茅n maand geleden
Ik kwam deze tegen. En aangezien ik begon december uitgerekend ben... En dan in een zakje ofzo.. Niet geschikt voor de hele kleintjes natuurlijk.
https://www.vandelftchocolates.nl/product/blauwe-bes-mix-kruidnoten/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw05i4BhDiARIsAB_2wfCjQE3Jg8yaaiy8QFcyuSKcuMoZRnFpWUHFa6lcIiig6pqY-sF_P7EaAi99EALw_wcB
茅茅n maand geleden
Ik vind dit wel heel leuk en dan met wat lekkere snoepjes of koekjes erin! Hang ik er alleen nog een leuk klein kaartje aan met blauw lint..
茅茅n maand geleden
Ik heb geboorte koekjes besteld als de 5de is geboren. Kant en klaar en zelfs meer dan 3 maanden blijven ze vers op de website stond anders vermeld maar verpakking stond juiste datum.
Zitten er 120 in en smaken erg lekker. 3 kids gaan uitdelen op school dus meer dan genoeg.
www.geboortekoekjes.nl
茅茅n maand geleden
Zo jammer dat ik geen meerdere foto鈥檚 in 1 post kan doen haha. Maar wij moeten dus rekening houden met halal traktaties wat het al moeilijker maakt met roze (karmijn) en wou zelf ook iets voorverpakt wat ik van te voren kon maken. De oudsten gaan dit trakteren
Hier komt nog een sticker op met hoera een zusje
24 dagen geleden
Ik ga zoiets maken. Ik weet nog niet of het een jongen of een meisje is dus ik koop alvast beide ballonnen. Geboortekoekjes wil ik er ook indoen en koop ik als het geboren is. Ik denk dat ik er nog een knijpfruitje bij doe. Voor de juffen twijfel ik nog. Geboortekoekjes vind ik erg leuk, maar ik zoek nog iets erbij..
24 dagen geleden
Reactie op Penc
https://nl.pinterest.com/pin/6685099431437490/
Chocolade kaakjes met muisj ...
Ik heb ze bij mn eerste kindje ook gemaakt en deed dat als volgt: ik legde wat koekjes op een rij, zette de f枚hn op de chocolade kant en daarna dippen maar! Dan op een schaal in de koelkast om af te koelen en huppa in de koektrommel. Smullen gegarandeerd!
24 dagen geleden
Reactie op Kruumelke
Ik ga zoiets maken, alles besteld via Temu, haha. Met nog een blauwe ballon ...
Super leuk! Kun je links met ons delen?