9 Reacties

één maand geleden

Even op marktplaats kijken! Staan er genoeg voor rond de 100 euro. De new born set zou ik juist niet aanraden om te kopen. Misschien heeft iemand uit de omgeving deze te leen?

één maand geleden

Ik heb alles van markplaats! Tripp trapp zelf voor 50, peuterset 40 en newbornset 40. Dus ik was voor 130 klaar ga wel alleen de stoel nog een likje verf geven

één maand geleden

Marktplaats! Mijne was met newborn en kwam van de opa en oma van de kindjes. Dus was echt nog heel goed! Wij hebben nu alle accessoires, dus voor nr twee hoeven we alleen de stoel zelf te halen tegen die tijd.

één maand geleden

Jaaa heb al op marktplaats gekeken. Ik woon in zeeuwsvlaanderen dus echt een uithoek. Er staat echt bijna niks 2e hands op het moment of ze vragen bijna de volle mep.

één maand geleden

Reactie op laurajohn

Jaaa heb al op marktplaats gekeken. Ik woon in zeeuwsvlaanderen dus echt ee ...
Facebook marktplaats? Ik zie ze zoveel voorbij komen. Er is ook een webshop die tweedehands verkoopt maar opgeknapt. Dat scheelt ook.

één maand geleden

Wij hebben deze! Hij is echt heel mooi en stevig. Heeft alle opzetstukken en mogelijkheden om hem vanaf newborn tot echt 7 jaar te gebruiken net als de triptrap

één maand geleden

Wij hebben de hauck Alpha +, ook een newborn set erbij en zitje met tray, qua uiterlijk lijkt hij er veel op. Wij zijn er heel blij mee!

één maand geleden

Wij hebben de triptrap tweede hands gekocht voor 35 euro👌🏻 mocht je exht die stoel willen dan zou je op marktplaats kunnen kijken vaker verkopen mensen die. Wij hebben wel newborn set nieuw gekocht