9 Reacties

5 dagen geleden

Vliegtuigje al geprobeerd? Dan train je ook het nekje.

5 dagen geleden

Gewoon veel over je schouder laten kijken.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

5 dagen geleden

Die van mij had er ook weinig zin in, maar sinds afgelopen week (16 weken) is ze opeens met sprongen vooruit gegaan! Ik leg haar na elk verschoonmoment even op haar buik op het kussen. Hoeft maar een paar minuutjes per keer. Werkt hier heel goed 馃榿

5 dagen geleden

Ik ga vaak onderuit op de bank liggen met haar en dan samen kletsen dan tilt ze ook heel de tijd haar hoofd op zegmaar

5 dagen geleden

Ik leg mijn dochter met haar buik op mijn bovenbenen terwijl ik met mijn voeten op de bank zit. Ik kijk dan tegen dr achterhoofd aan zeg maar. Zo kun je langzaam je benen laten zakken en ligt ze steeds platter en wordt het steeds moeilijker voor d'r. Dat is voor mij de manier geweest. En als de tv aanstaat houdt ze t helemaal lang vol.

5 dagen geleden

Je hebt het vast al geprobeerd maar voor de zekerheid: misschien een contrastboekje voor haar neus zetten? Dat maakte bij mij echt een wereld van verschil.

4 dagen geleden

Hier vind ze een spiegeltje heel leuk 馃槀 zichzelf bekijken

4 dagen geleden

Thanks all! Op haar buik zelf liggen doet ze haar hoofd gewoon niet omhoog. Ik ga maar veel haar over mn schouder laten kijken. Dat vind ze wel leuk 馃槄

4 dagen geleden

Wij hebben een dekentje opgerold op tafel waar hij wat over hangt(tip fysio) en zetten een spiegeltje neer voor hem en is heel erg vooruit gegaan en hij vind tummy time nu leuk eerder niet