11 Reacties

2 maanden geleden

Wijzelf gaan voor een tummy tub, merken toch dat je in het begin maar een paar keer in ‘bad’ doet en later de baby voor gemak meeneemt onder douche samen. Hebben wel een kuipje om in het grote bad van ons te zetten.

2 maanden geleden

Tummy Tub is super fijn voor de baby voor geborgenheid en het gevoel alsof ze in de baarmoeder zit. Maar eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk echt verschrikkelijk om ze hierin te moeten wassen (onhandigheid) Hier gaat voorkeur naar bad met badzitje

2 maanden geleden

Ik heb gewoon badje, badinzet gebruik je later pas. Ik zag geen meerwaarde voor een Tummy tub, daar maak je vaak nog korter gebruik van

2 maanden geleden

Wij hebben het babybadje heel lang gebruikt, tot ons zoontje 1,5 jaar was. Het was ideaal om hem in de avond in bad te doen, zonder het enorme bad te moeten laten vollopen. Wij douchen zelf namelijk altijd in de ochtend, maar ons zoontje wassen we graag voor het slapengaan.

2 maanden geleden

Ik heb altijd een baby badje gehad zonder inzet, vond de inzet heel onhandig baby gleed er hele tijd vanaf maar ik weet dat er ook inzetjes bestaan die wél heel fijn werken, weet alleen niet welke merken. Ik heb nooit een tummy gebruikt omdat ik ook dat zelf niet heel handig vond én je kunt het maar heel kort gebruiken. Onze dochter ging meestal altijd onder de douche met ons maar soms kwam het zo uit dat zij al eerder in bad ging of als ze een ongelukje had en dan was ik heel blij met een badje in huis. Want ja je gaat immers zelf niet midden op de dag zomaar onder de douche en een spuitluier of spuugpartij laat zich niet sturen hahah. Ons eerste baby badje van bebe you is nu na 5 jaar versleten (kleuter zat er nog altijd in op de grond) dus ik heb nu de xl stokke flexi voor haar gekocht en via marktplaats een stokke flexi normaal voor de baby, die verkoop ik zodra hij op de grond in het grote bad kan dan weer door.

2 maanden geleden

Ik heb de skip hop moby gebruikt en steeds aangepast naar de ontwikkeling van mijn baby. Heel fijn! 3 standjes (lig, zit, en zonder steun)

2 maanden geleden

Reactie op Narges2022

Ik heb de skip hop moby gebruikt en steeds aangepast naar de ontwikkeling v ...
Dit is hem

2 maanden geleden

Wij hebben bij onze 1e een wetoo badje met standaard gekocht, de hele set, dus ook met zo’n zitje. Beviel super, nu is hij inmiddels bijna 11 maanden en te groot voor het badje, zijn benen komen over de rand waardoor hij met zn hoofd onder water kan glijden. Daarom nu de Shnuggle tub gekocht, echt perfect. Nu inmiddels 26 weken zwanger van de volgende, het wetoo badje ga ik dan zeker weer gebruiken en raad ik echt aan.

2 maanden geleden

Ik had een setje met allledrie via marktplaats. De tummytub één keer gebruikt. Onhandig gepiel in een emmer... Baby inzet überhaupt niet gebruikt, geen idee wat daar het doel van is. Het badje gebruiken we nog wekelijks, met 2,5.

2 maanden geleden

In de 1e paar weken hebben we de tummytub veel gebruikt (gewoon van marktplaats of kringloop) ik heb wel een extra grote omdat ik grote babys heb. Badje ook tot zeker 1,5jr gebuikt.

2 maanden geleden

Reactie op Ber22

Ik had een setje met allledrie via marktplaats. De tummytub één keer gebrui ...
Daar ligt je kindje in. Wij vinden het super makkelijk. Maar kindje moet wel al wat ouder zijn.