8 Reacties

9 dagen geleden

Ik vind Fenna een prachtige naam en vind dat niet perse gekoppeld aan een huidskleur. Ik heb genoeg (licht) getinte vriendinnen met " hollandse "namen.

9 dagen geleden

Ik vind Fenna ook heel mooi! En ik zou me geen zorgen maken over de huidskleur in combinatie met de naam. Tegenwoordig loopt dat toch allemaal door elkaar. :) Wij zijn allebei Nederlands (ook qua achtergrond) en gaan juist voor een wat meer buitenlands klinkende naam. Andersom moet ook kunnen hoor. Gewoon doen wat jij mooi vindt.

8 dagen geleden

Ken je 'Zin in Zappelin?" Die vrouw heet ook Fenna. Zo'n leuke vrouw! Die naam past ook gewoon bij haar, ondanks haar huidskleur en mooie bos krullen.

8 dagen geleden

Ik hoor niets geks hoor, mooie naam!

8 dagen geleden

Reactie op PrettyPeacock

Ken je 'Zin in Zappelin?" Die vrouw heet ook Fenna. Zo'n leuke vrouw! Die ...
Fenna van Zappelin is h茅t bewijs dat het bij iedereen past! Google haar eens, leuke vrouw!

8 dagen geleden

Dank jullie wel voor jullie reactie! Als je alleen bent ga je soms toch over dingen twijfelen en dan is het fijn dat je het op dit forum even kan bespreken. Ik heb Fenna van Zappelin even gegoogled (ik wist wel wie het was maar niet dat ze zo heette 馃檲) en het past inderdaad heel goed Weer een twijfel minder 馃槉

8 dagen geleden

Mocht je nog twijfelen Fenna doet toevallig ook mee aan dit seizoen van Het perfecte plaatje. Echt een leuke spontane vrouw. Alleen maar positieve associaties bij de naam Fenna.

7 dagen geleden

Ik ken van vroeger een jongen die een zusje had die Fenna heette. Zij was ook getint want hun vader was ook van een andere afkomst dan Nederlands, weet zo even niet meer welke afkomst.