21 Reacties
4 maanden geleden
De 21e. Goed! Alleen soms wat moe nog maar dat verdwijnt ook wel meer.
Meer last van hoofdpijn?
4 maanden geleden
Reactie op Lelie1991
20e! Ik voel mij heel goed ondanks wat kwaaltjes. Vocht vasthouden, kortade ...
Hey Lelie,
Vervelend dat kortademige, maar ja het is ook niet niks zwanger zijn!
Hier nog veel moe aan het einde vd dag.
En als ik vrij ben kan ik smiddags graag slapen.
Wat niet gaat met nog 3 andere kinderen thuis.
Misselijkheid is weg gelukkig!
4 maanden geleden
Reactie op emmma85
Ik ook de 22e. Afgelopen weken echt super misselijk geweest. Met de laatste ...
Ooh dat misselijk zijn is zo heftig.
Ik at bijna niks en dat vonden mensen dan weer zorgelijk want ik moest wel goed eten omdat er een baby in me groeide.
Joh alsof ik dat niet snap maar ja de hele dat misselijk zijn na mn lunch vond ik vervelender dan smiddags niet eten.
3 maanden geleden
Reactie op myrna2601
Ja dat hongerig dat herken ik ook.
Kortademige is vervelend ja maar helaas ...
Ik zie dat ik niet meer heb gereageerd. Op m’n werk reageerden ze leuk, heel geïnteresseerd. En we zijn nu inmiddels een paar weken verder, alles gaat goed gelukkig! Aankomende donderdag de 20 weken echo. Hoe gaat het met jou?
3 maanden geleden
Reactie op Evelien0
Ik zie dat ik niet meer heb gereageerd. Op m’n werk reageerden ze leuk, hee ...
Hier ook over een week de 20 weken echo
Verder gaat het hier wel okee eigenlijk.
Lekker aan het genieten van de kleine wiebelend in mn buik. En ja begin er nu wel echt zwanger uit te zien haha
3 maanden geleden
Reactie op myrna2601
Hier ook over een week de 20 weken echo
Verder gaat het hier wel okee eigen ...
Ja fijn hè, zo’n wiebelend kleintje. Ik merk zelf dat ik de bewegingen voel wanneer ik rustig zit of lig, kijk ook echt uit naar die momenten 😃. Heb je zin in de echo, of vind je het misschien ook spannend?
3 maanden geleden
Hier ook de 22ste! Lichamelijk ga ik goed, ik heb vooral mentaal het ontzettend zwaar. Ook mentale problemen gehad in het verleden maar de zwangerschapshormonen nemen mij soms echt over. Vooral op gebied van alleen voelen, verdriet en tegenslagen. Ook zo onzeker soms, hiervoor een miskraam gehad, sinds vrijdag een doppler in huis van mijn beste vriendin geleend dat helpt mij wel af en toe hartje horen! Woensdag de 20 weken echo daar kijk ik weer mega naar uit!
3 maanden geleden
Hier ook op de 22e uitgerekend. Alles gaat goed nu. Heb wel vaak buikkrampen, verdwijnt na ong 30 seconden weer.
Hoe gaat het bij jou?
2 maanden geleden
Hoihoi dames, ik ben de 21e uitgerekend leuk om jullie te volgen!
Ik voel me redelijk oke, maar heb last van mijn bekken🥺 ik heb me vandaag voor 50% ziekgemeld. Hoop dat dat lucht geeft!
Weten jullie al wat je krijgt?
Wij krijgen een jongetje en het wordt ons eerste kindje💙🥰