24 Reacties

één maand geleden

Ik heb begrepen dat ze bij de 20 weken echo een bepaald deel van de hersenen bekijken om het termijn te bevestigen. Dit deel van de hersenen ontwikkeld zich bij iedere foetus hetzelfde en fluctueert dus niet zoals lengte en gewicht. Echter heb ik er ook geen verstand van🫣

één maand geleden

Het is al een paar keer gevraagd, maar tot nu toe geen antwoord: heb je geen termijn echo gehad? Tot een week of 12 groeien alle kindjes even hard, daarna gaat het uit elkaar lopen. zoals al blijkt uit de opmerkingen hier van verschillende mama's die allemaal van hun vk hoorden dat hun kindje normaal groeit terwijl er toch verschil in zit.

één maand geleden

Reactie op Ber22

Het is al een paar keer gevraagd, maar tot nu toe geen antwoord: heb je gee ...
Ik heb het hieronder ergens al aangegeven, ik krijg 2 wekelijks een echo. Hier werkt dat ietsjes anders in het verre buitenland. Maar elke keer werd er gevraagd naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En elke keer ook werd mij aangekeken van: klopt dit wel?

één maand geleden

Misschien dat de schattingen in het land waar je nu bent van een “gemiddeld” kind ook nog wat verschillen van de gemiddelde (lange!) Nederlander. Ik denk op basis van je verhaal overigens niet dat het mega uit de pas kan lopen, en zo te horen wordt je goed in de gaten gehouden, dus het komt vast goed!