10 Reacties
2 maanden geleden
Ik doe dit al vanaf het begin elke 8 weken, gaat prima. Merk geen verschil. De kapper gaf aan dat het veilig is!
2 maanden geleden
Kan gewoon prima. Volgens mij mag je niet bleken maar als je kapster gewoon goede producten gebruikt kan het geen kwaad
2 maanden geleden
Je kan gewoon je haren verfen. Het is meer voor kappers als je zwanger bent dat het slecht is als je continu in die chemische meng lucht zit van de blondeer. Voor jezelf is het gewoon het risico dat het wat anders uit kan slaan vanwege hormonen. Ik heb een paar weken terug nog geblondeerd en het is gewoon zoals altijd lekker blond en koel uitgepakt😄😄
2 maanden geleden
Hai, een kapster hier😁
Zoals de andere vrouwen ook al aangeven is het tegenwoordig veilig genoeg om te kleuren. Echter inderdaad wel met de juiste producten en door de hormonen kan het warmer uitpakken dan normaal.
Wel geef ik altijd aan dat je zelf je eigen gevoel moet volgen. Als je ook maar iets twijfeld doe het dan ook gewoon niet. Maar ik werk voor mezelf en sta dus regelmatig in de verf lucht en heb er zelf vetrouwen in dat het niet schadelijk is. Maar het is nooit echt bewezen dus vandaar, volg vooral je eigen gevoel!
2 maanden geleden
Kapper hier🙋🏼♀️
Heb je al vaker je haar geblondeerd?
Ik ben zelf ook enorm donker en blondeer m'n Uitgroei elke 4 weken. Door je hormonen kan de kleur anders uitpakken(zo was ik een keer peen-oranje🤭) en je kan gevoeliger zijn op je huid maar verder is het wel veilig. Mocht je het niet vertrouwen, ik adviseer mijn klanten altijd om dan folies te nemen zodat je de hoofdhuid ontziet.
2 maanden geleden
Mijn kapper wees het af. En adviseerde ook om paar maanden te wachten na de bevalling tot de hormonen uit je lichaam zijn.
Persoonlijk ben ik ultra veilig. Ik gebruik nu wel masker kleur spoeling omdat ik echt slecht ben met mijn haar met rust laten. Maar verder niets wat chemisch is. Ik zet ook express geen gel lak