4 Reacties

2 maanden geleden

Ik had een kaartje voor Lowlands, maar heb uiteindelijk besloten deze te verkopen. Redenering was hier wel dat het niet aan te raden is om langere tijd achter elkaar blootstelling aan meer dan 80db te hebben (meen me te herinneren dat ze het ik het onderzoek hebben over niet meer dan 8u op een dag). Bij een meerdaags festival zit je hier natuurlijk dit over heen wbt tijd. Ik heb zelf geen ervaring bij een GP, maar kan me zo voorstellen dat er naast langs rijdende motoren ook de hele dag harde muziek aan staat? Zou je zelf bv gehoorbescherming dragen puur voor de motoren, of ook voor de muziek? En hoeveel tijd breng je er door? Er is nog weinig echt over bekend, dus het is echt een persoonlijke keuze denk ik. Zelf zou ik denk ik gewoon gaan als het alleen maar gaat om langsrijdende motoren, maar het achterwege laten als er ook harde muziek is en je er langer dan 2 uur bent.

2 maanden geleden

Vooral doen waar jij je goed bij voelt! Ik ben met bijna 24 weken nog naar Dance Valley geweest omdat ik het leuk vind en mezelf niet wilde tegenhouden. Natuurlijk wel rekening gehouden met door niet te dicht bij de muziekboxen te staan. Ik persoonlijk vind het overdreven om mezelf tegen te laten houden omdat er mogelijk gehoorbeschadiging kan ontstaan. Maar iedereen denkt of voelt er iets anders bij, dus daarom denk ik vooral belangrijk om te doen waar jij je goed bij voelt 😊 Daarnaast: de verloskundige heeft geen nee gezegd, dus als het écht niet goed was had ze dat wel gezegd denk ik dan😊

2 maanden geleden

Hier altijd naar motor cross wedstrijden en weekenden. Vorige zwangerschap ook gedaan. Je voelt op een gegeven moment van zelf aan dat het minder moet. Ik ben op het eind toen elke keer even een kwartier gaan kijken ipv alle manches, enz.

2 maanden geleden

Ik ben vorig weekend nog naar F1 geweest en het was echt prima te doen, denk dat die decibels wel hoger zijn bij jouw GP maar als het kan gewoon goede afstand houden van track. Veel plezier