13 Reacties

8 maanden geleden

Vliegen. Veel makkelijker met een baby haha Maar meningen zijn vast verdeeld Wij zijn wezen vliegen met bijna 10 maanden destijds met de oudste.

8 maanden geleden

Wij gaan met onze baby bijna 5 maanden naar Spanje. Vliegen! hebben niet zo鈥檔 lange vakantie om te kijken hoe het gaat. En daarbij gekozen voor dicht bij T stand winkeltjes en restaurantjes. Nu een hotel maar volgende vakantie zal een appartement worden. Zodat je dan ook eigen keukentje hebt en als er dan een middag dutje gedaan moet worden het dan lekker op de kamer kan. Nu slapen ze nog wel overal. Vindt het ook spannend. Maar ik geloof in hoe relaxter en makkerlijrr je zelf bent hoe makkelijker t voelt met de kleine. + kies een land waar je ook zo boodschappen (luiers/doekjes/evt hapjes of voeding) kan halen voor de kleine. Scheelt dan ook weer bagage.

8 maanden geleden

Wij gaan met de auto naar zuid-frankrijk, maar wel met een extra overnachting, waardoor we 2x 6 uurtjes op een dag moeten rijden. Tevens met onze peuter erbij. Nu moet ik wel zeggen dat we dit dus ieder jaar doen, dus wij hebben er geen problemen mee. Ook geef ik borstvoeding, dus kan overal zomaar stoppen om even een voeding te geven.

8 maanden geleden

Ik volg even want vraag me af hoe je dat doet met een lange rit aangezien ze niet zo lang in de maxicosi mogen..?

8 maanden geleden

Reactie op Sannn1991

Ik volg even want vraag me af hoe je dat doet met een lange rit aangezien z ...
Bij uitzondering geen probleem hoor. Regelmatig even stoppen voor het strekken

8 maanden geleden

Reactie op Sannn1991

Ik volg even want vraag me af hoe je dat doet met een lange rit aangezien z ...
Voor kleintjes kun je ook een reiswieg huren voor in de auto waar ze in kunnen liggen :-) en anders is het echt niet erg voor uitsluitend te vakantie dat ze wat langer in de maxi cosi zitten hoor

8 maanden geleden

Heb je al eens 3u in de auto gezeten? Bijv weekendje Belgi毛 ofzo? Dan krijg je beetje een beeld van hoe jullie het vinden. En kan je dat meenemen in je overweging. Ik zelf vind het vreselijk zo lang met kleine kids in de auto haha dus zou dan ook voor vliegen gaan. Ga in de zomer naar Drenthe. En in november naar canarisch eiland! Maar ik heb zeker vriendinnen die het prima trekken langer in de auto. Canarisch eiland of zuid europa is in augustus nog erg heet en vond dat zelf niet zo top met een baby. Dus hoog zomer naar een koeler gebied inderdaad goed idee of Nederland.

8 maanden geleden

Wij hebben met de oudste destijds (9 maanden toen) gevlogen naar Griekenland. Dat was op zich te doen en wij hebben een beweeglijk kind. Ze ging net staan dus dat was niet ideaal. 8 uur met de auto zou ik persoonlijk niet aan moeten denken met zo鈥檔 kleintje. Ik vind zelf 8 uur al lang, laat staan voor een baby opgefrommeld in de maxi Cosi. Daarnaast wordt het afgeraden zo lang (ik weet dat de meningen daarover verdeeld zijn, ik persoonlijk begin er niet aan). Toen ze wat ouder was gevlogen naar de Canarische eilanden, dat was top. Dit jaar wordt het Mallorca of menorca, lekker dichtbij!

8 maanden geleden

Neig nu ook meer richting vliegvakantie als ik jullie ervaringen zo lees.. wat voor verblijf vonden jullie fijn? Ik twijfel of een appartement niet fijner zou zijn dan een resort (meer rust en dichterbij alles 馃).

8 maanden geleden

Wij gaan naar een aparthotel in Griekenland over 2 weken, heel spannend! We zijn op wintersport geweest met de auto en dat is ideaal qua spullen meenemen maar inmiddels is onze baby alleen een goede slaper in het pikkedonker dus zien we dat niet echt zitten. Een groot resort leek ons ook niet fijn dus we hebben een kleinschalig hotel waar we ook een keukentje en ruime zit buiten hebben bij de kamer zodat we ook comfortabel daar kunnen zijn tijdens slaapjes! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen!!

8 maanden geleden

Lekker naar Drenthe dit jaar, half uurtje rijden! Volgend jaar zien we wel weer. Oudste (9) was het er niet helemaal mee eens 馃檲 maar voor haar hebben we een camping met veel animatie enz uitgezocht plus de belofte dat er een paar x een vriendin mag komen logeren.

8 maanden geleden

3 jaar terug naar het Gardameer 1100 km gereden toen onze oudste 7 maanden was. Deden sowieso een overnachting en Regelmatig stoppen. Veel speelgoedjes aan de maxicosi gehangen en veel eten mee. Dit jaar gaan we weer en zal onze jongste ook 7 maanden zijn. Willen nu in de nacht gaan rijden