4 Reacties
3 maanden geleden
Hi lieve mama, heel herkenbaar! Ik ben zwanger van de 3e en heb ook enorm last van mijn emoties. Ik pak het precies zoals jij aan, ik laat het er zijn en leg uit waarom mama verdrietig is op dat momen (en benoem wat ik nodig heb, een knuffel of kus). Dat geven ze dan met heel veel liefde, wat ik zo lief vindt! Ook belangrijk om hen dat mee te geven vind ik. Ik ga het niet verbergen want die belasting wordt niet zo zwaar ervaren door hen denk ik... dus lekker laten zijn! Het is zoals het is. Je doet het goed ❤️🍀
3 maanden geleden
Oh heel herkenbaar! Vervelend maar weinig aan te doen helaas. Mijn oudste is dezelfde leeftijd als die van jou, hij begrijpt het echt enorm goed!
Ik heb hem uitgelegd dat de baby veel van mama's energie nodig heeft om te groeien en ik daarom zo moe ben en soms wat verdrietig, net als dat hij soms ook moet huilen als hij heel moe is. Als ie ziet dat ik me even minder voel is zijn standaard antwoord: heeft de baby je energie gepikt? Ik zal de baby wat energie geven (en begint mijn buik te knuffelen) 🥹