7 Reacties

23 dagen geleden

Ik ben in 2e trimester over gestapt en ben nu super fijne verloskundige maar zit nu sinds een week volledig overgedragen na t ziekenhuis best jammer maar ja wel beste keus toen geweest om over te stappen 😁

23 dagen geleden

Ik ben in mijn eerste zwangerschap met 27 weken gewisseld van verloskundigenpraktijk. Het vertrouwen was weg. Ik ben bij de nieuwe praktijk in een warm bad terecht gekomen, en heb hier uiteindelijk ook de 2e en nu de 3e zwangerschap onder controle gestaan. Wel belangrijk om bij zowel je huidige als nieuwe praktijk bespreekbaar te maken wat je mist of waar je tegenaan loopt.

23 dagen geleden

Ik ga met 35 weken overstappen in verband met verhuizing

23 dagen geleden

Jaaa! Overgestapt met 32 weken en het was de allerbeste beslissing die ik heb kunnen maken. Ik had gewoon geen klik met die andere en nu in een warm bad terecht gekomen. Ik voelde met bezwaard om het te doen, maar heb uiteindelijk gewoon een mailtje gestuurd met een simpele uitleg (je bent ze niks verschuldigd) en klaar was Kees. Ik raad het je 100% aan!

23 dagen geleden

Doen! Het gaat wel dé persoon zijn die jou gaat bij staan bij (een van) de belangrijkste momenten uit je leven.

23 dagen geleden

100% doen!

22 dagen geleden

Ik moest bij de vorige zwangerschap met 38 weken gedwongen overstappen omdat ze ineens gingen stoppen. Ik werd door de andere praktijk heel goed ontvangen dus zou het zeker doen. Tip: Je moet er wel even goed voor zorgen dat je al je informatie over de zwangerschap goed bij je hebt dan kunnen ze zo alles overzetten.