83 Reacties

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook. Duurde toen echt tot bijna 24 weken voor ik echt goed wat kon voelen.

2 maanden geleden

Ik voel al vanaf 10 a 11 weken kleine plopjes onderin en sinds vandaag 13+4 heb ik het ook voor het eerst voelen schoppen. Moet wel zeggen met zwanger vannde 2de en heb een heel druk kindje was te zien op de echo

2 maanden geleden

Reactie op Marnet2013

Ik voel al vanaf 10 a 11 weken kleine plopjes onderin en sinds vandaag 13+4 ...
Met=ben

2 maanden geleden

Ik heb ook een voorliggende placenta en ik ben nu 17 weken en voel hem/haar best goed. Maar volgens mij verschilt dit echt heel erg per persoon!

2 maanden geleden

Ik ben 17 weken in verwachting van een tweeling en heb 1 voorliggende placenta en 1 achterliggende, als er mensen zijn die daar ervaring mee hebben hoor ik het ook graag!

2 maanden geleden

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en voel tot nu toe nog niks… kan ook nog wel even duren volgens mijn vk, zeker omdat dit ook mijn eerste zwangerschap is!

2 maanden geleden

Ik ben 17+5 maar ik voel nog niks

2 maanden geleden

Dit is m’n 5e kindje , ook 17 weken zwanger en placenta voor. Ik voel helemaal niets. Bij alle anderen al mini gevoeld vanaf week of 14. Jammer en ongezellig… heb ook gewoon nog een platte buik en m’n eigen broeken aan maat 38. Heb het idee dat deze kleine meid ook gewoon erg diep ligt. Misschien speelt dat ook mee met nog niks voelen.

2 maanden geleden

Ik ben nu 17 weken zwanger, tot op heden nog niets gevoeld het is mijn tweede zwangerschap

2 maanden geleden

14/15 weken voelde ik echt plopjes en 16 weken voelde ik het echt voor 't eerst!

2 maanden geleden

Reactie op EsmeeS123

Ik ben 17+5 maar ik voel nog niks
Same en ik voel ook nog steeds niks behalve plopjes

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een voorliggende placenta en voelde ik mijn zoon eind de 22 weken.

2 maanden geleden

Bij mijn 1e zwangerschap voorliggende placenta en eerste echt duidelijke schopje rond 18 weken, meer constant en regelmatig vanaf 20 weken ofzo. Nu ook weer voorliggende placenta en voel nu af en toe wat (vanaf 15 weken), maar nog niet super duidelijk.

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een voorliggende placenta en voelde ik het pas duidelijk en bewust va 22w geloof ik. Nu bij m’n huidige zwangerschap zit placenta aan de achterkant en voelde ik het al veel eerder

2 maanden geleden

Eerste zwangerschap, placenta voor en nu 16+2 maar al best veel plopjes sinds een week. Dacht in het begin dat het m’n darmen waren maar begin nu toch wel te denken dat het de kleine meid is☺️

één maand geleden

Ik vraag me af hoe het voelt om de kleine te voelen.. Lees wel plopjes/vlinders… Voel van alles, maar of dat de kleine nu is🤔 ben vandaag 17+2

één maand geleden

Reactie op mommy2be24

Ik vraag me af hoe het voelt om de kleine te voelen.. Lees wel plopjes/vlin ...
Dat gevoel heb ik ook precies, is dit hem/haar nou wel of niet? 18+1 vandaag dus wel echt zin om het te gaan voelen!

één maand geleden

21 weken hier, placenta aan de voorkant en ik voel nog helemaal niks, zelfs geen plopjes 🙃🙃

één maand geleden

Reactie op denisedk

21 weken hier, placenta aan de voorkant en ik voel nog helemaal niks, zelfs ...
We blijven rustig afwachten, komt vanzelf ☺️

één maand geleden

18 weken wel 2e zwangerschap placenta voor