83 Reacties

茅茅n maand geleden

1e kindje en placenta ligt voor. Voel sinds deze week (20weken) pas echt overduidelijk de baby bewegen

茅茅n maand geleden

Met 16a17 weken, nu met 18,5 weken, wel heel duidelijk al. Is wel mijn 2de zwangerschap.

茅茅n maand geleden

Hier ook. Placenta voor 20.2 nu, hele week duidelijke bewegingen heel fijn. Alleen vandaag ineens een hele dag niets, dat is niet zo prettig

茅茅n maand geleden

Placenta voor, nu bijna 20 weken en 1ste kindje. Sinds week 17/18 voelde ik plopjes maar ik wist niet zeker of het de baby was of dat ik het al te graag wilde voelen. Vandaag met de echo gezien en gevoeld dus nu weet ik het zeker馃グ het zijn nog steeds plopjes, aan de buitenkant zie je het niet gebeuren.

茅茅n maand geleden

11 weken, tweede kindje 馃グ

茅茅n maand geleden

Met 17 weken toen ik rustig op bed lag voelde ik het voor het eerst, daarna nog een paar keer deze week. Maar niet als ik druk ben, ik moet echt heel rustig liggen

茅茅n maand geleden

Nu 20+6 en ook nog maar af en toe wat zacht gefladder in mn buik. Heb wel het idee dat het langzaam wat meer begint te worden.

茅茅n maand geleden

Ik voel het sinds 3 dagen ben nu 17 weken en 4 dagen gewoon echt een schopje wel van me tweede kindje

茅茅n maand geleden

Vanaf wanneer moeten we het dan echt voelen? Nu 20 weken nog niks..

茅茅n maand geleden

Reactie op Chey..

Vanaf wanneer moeten we het dan echt voelen? Nu 20 weken nog niks..
Tegen mij zei de vk dat het wel tot 24 weken kon duren tot je iets voelt wanneer je de placenta voor hebt liggen. Op internet lees ik dat je in elk geval rond de 28 weken je baby moet kunnen voelen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Chey..

Vanaf wanneer moeten we het dan echt voelen? Nu 20 weken nog niks..
Mijn verloskundige zei ook vanaf 28 weken, dagelijks. Ik heb haar ook nog niet gevoeld, bijna 21 weken en de placenta aan de voorkant.

茅茅n maand geleden

Reactie op Chey..

Vanaf wanneer moeten we het dan echt voelen? Nu 20 weken nog niks..
Ook niet als je op je linkerzijde gaat liggen? Ben je erg druk op een dag? Misschien kan je wat zoets/ kouds eten en dan een uurtje op je linkerzijde liggen met je hand op je buik. Ik ben nu ook 20 weken en een voorliggende placenta, tweede kindje, en ik voel haar eigenlijk de hele dag door. Maar ik zit ook in de ziektewet en heb veel rust (in zoverre dat kan met een peuter). Maar weet wel dat het enorm verschilt per persoon, heb wel eens gelezen dat vrouwen inderdaad pas na 24/25 weken de baby voelen. Ik ben ook vrij tenger en klein, misschien scheelt dat ook nog. Mijn dochter voelde ik ondanks de voorliggende placenta ook al vroeg en duidelijk.

茅茅n maand geleden

Reactie op Flower221

Ook niet als je op je linkerzijde gaat liggen? Ben je erg druk op een dag? ...
Het is ook mn eerste kindje dus geen idee wat ik moet voelen, en hoevaak je dat dan voelt

茅茅n maand geleden

Reactie op Chey..

Vanaf wanneer moeten we het dan echt voelen? Nu 20 weken nog niks..
Mijn verloskundige zei ook dat het zeker tot 24 weken kon duren. Ik ben morgen 21 weken en voel haar sinds paar dagen regelmatig bewegen, wel in rust. Al voelt het alsnog wel redelijk vaag hoor, alsof een hamburger zich omdraait in je buik 馃槀 maar kan er ook niet uithalen of het dan een trap is of een koprol.

茅茅n maand geleden

Bij mij is de placenta voorliggend en voelde het rond de 17 weken. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon en soms ook of je al eerder zwanger ben geweest, dan herken je het gevoel sneller.

茅茅n maand geleden

Reactie op Chey..

Het is ook mn eerste kindje dus geen idee wat ik moet voelen, en hoevaak je ...
Zodra je het voelt kan je er niet omheen. Zijn hier echt flinke schoppen 馃ぃ duurt vast niet lang meer voor je hem/haar voelt!

茅茅n maand geleden

Reactie op Carmenn1604

Mijn verloskundige zei ook dat het zeker tot 24 weken kon duren. Ik ben mor ...
Nou ik had dus gister zon gek gevoel ik mijn buik ik werd er onpasselijk van, toen dacht ik ohjaa ze draaid gewoon echt rond 馃ぃ en toen kreeg ik nog een trap na op mijn blaas

茅茅n maand geleden

Reactie op VeroniqueJ

Nou ik had dus gister zon gek gevoel ik mijn buik ik werd er onpasselijk va ...
Nou h猫 en dan denk ik, ze is nog zo klein, hoeveel harder gaat dit nog worden de komende weken 馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op jhzzee

Nou h猫 en dan denk ik, ze is nog zo klein, hoeveel harder gaat dit nog word ...
Dit vraag ik me oprecht ook af馃ぃ vooral ook hoe het zou zijn als de placenta achter zou liggen. Echt niet grappig denk ik dan. Bij mijn vorige zwangerschap lag die ook voor dus zal het nooit weten denk 馃ス馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Flower221

Dit vraag ik me oprecht ook af馃ぃ vooral ook hoe het zou zijn als de placent ...
Nou precies dat! Want nu als ik een schop krijg kan ik het soms ook niet eens verbergen en denk ik echt, auch! 馃槀 maar een vriendin van me die nu 37 weken is, zei al: dit is nog niks hahaha!