83 Reacties
vor 3 Monaten
16 weken bij de eerste nu eerder. Beide voorliggende placenta!
vor 3 Monaten
Eerste kindje hier. Ik voelde met 16 weken al wat. Beetje golven gevoel.
Sinds week 18 voel ik wat meer en nu richting week 21 voel ik hem veel meer.
Ik hoef maar mijn hand op mijn buik te leggen en ik voel belletjes of plopjes. Vooral met ontspanningsmomenten dan voel ik hem
vor 3 Monaten
20 weken en voel de baby nu wel en zie het ook ondanks de placenta voor ligt denk dat het heel erg verschilt
vor 3 Monaten
Reactie op Chey..
Het is ook mn eerste kindje dus geen idee wat ik moet voelen, en hoevaak je ...
Voor mij is het ook de eerste en wist ook niet wat ik moest verwachten. Nu ik het steeds wat duidelijker begin te voelen zou ik het omschrijven als soort gefladder in het begin, soms het gevoel als een hartslag, maar dan in je buik beetje een kloppend gevoel. Soms vind ik het ook vergelijkbaar met wanneer je een spiertje voelt trekken onder je huid.
vor 3 Monaten
Hier ook voorliggende placenta en voel ons ventje zo'n 2 weken nu. Donderdag 22 weken馃挋 1e zwangerschap. Soms heel zacht soms wat harder haha. In het begin dacht ik echt wat is dat nou joh 馃槀 maar het werd alleen maar duidelijker. Nu begin ik spontaan te glimlachen als ik hem voel bewegen 馃槏
vor 3 Monaten
Reactie op 馃崑 SunflowerApplepie 馃崑
16 weken bij de eerste nu eerder. Beide voorliggende placenta!
Heey kleine rectificatie. Gisteren bij de 20 weken echo hoorden we dat de placenta deze keer achter ligt ipv voor! En achteraf kan dat wel kloppen omdat ik veel eerder deze baby meer aanwezig/harder voel zoals ik bij mijn dochter in het laatste trimester had.
vor 3 Monaten
Ik voel haar sinds woensdag 馃 toen was ik 20+5. Had zelf gedacht dat het langer zou duren dus heel blij
vor 3 Monaten
Hier ook een voorliggende placenta! Tweede kindje, ik denk dat ik hem al licht voelde ploppen rond 15 weken en vanaf 19w echt goed en meer. Nu 21w2d en voel hem meerdere keren per dag馃槏馃グ vooral op rust momenten en in de nacht als ik moet plassen (voor de zoveelste keer馃構). Mn man kan het soms ook voelen links voor (placenta ligt rechts voor). Genieten jullie er ook zo van?? Kan snachts zo een kwartier wakker blijven ervoor馃グ
vor 3 Monaten
ik heb ook een voorliggende placenta, het is m'n eerste zwangerschap (iig hoever ik nu ben), en heb volgens mij nog niks gevoeld.. ben ook benieuwd!!