83 Reacties

茅茅n maand geleden

16 weken bij de eerste nu eerder. Beide voorliggende placenta!

茅茅n maand geleden

Wat heerlijk dat jullie de ukkies allemaal voelen. Hier zwanger van de tweede, 19+6 en nog niets.

茅茅n maand geleden

Eerste kindje hier. Ik voelde met 16 weken al wat. Beetje golven gevoel. Sinds week 18 voel ik wat meer en nu richting week 21 voel ik hem veel meer. Ik hoef maar mijn hand op mijn buik te leggen en ik voel belletjes of plopjes. Vooral met ontspanningsmomenten dan voel ik hem

茅茅n maand geleden

20 weken en voel de baby nu wel en zie het ook ondanks de placenta voor ligt denk dat het heel erg verschilt

茅茅n maand geleden

Vanaf 14 weken maar niet elke dag.

茅茅n maand geleden

Eerste kindje. Ik voelde met 20 weken de kleine. Toen ik me er eenmaal bewust van was, voelde ik de plopjes eigenlijk dagelijks. Wel bij zeggend dat ik op vakantie was en dus veel rustmomenten had. Ben heel benieuwd nu ik weer ga werken of dat zo blijft! We gaan het zien.

茅茅n maand geleden

5de zwangerschap en ik voelde onze zoon met 14 weken heeeel zachtjes.... nu, 18 wk veel beter en vaker馃グ

茅茅n maand geleden

Ik voel haar dagelijks met een voorliggende placenta, ik denk nu ongeveer n weekje! Ik ben nu 20.2 dagen zwanger

茅茅n maand geleden

Reactie op Chey..

Het is ook mn eerste kindje dus geen idee wat ik moet voelen, en hoevaak je ...
Voor mij is het ook de eerste en wist ook niet wat ik moest verwachten. Nu ik het steeds wat duidelijker begin te voelen zou ik het omschrijven als soort gefladder in het begin, soms het gevoel als een hartslag, maar dan in je buik beetje een kloppend gevoel. Soms vind ik het ook vergelijkbaar met wanneer je een spiertje voelt trekken onder je huid.

茅茅n maand geleden

Vanaf 14 weken heel incidenteel en superlicht, sinds 19 weken dagelijks meerdere keren :) ben nu 20+6. Placenta ligt achter.

茅茅n maand geleden

Hier ook voorliggende placenta en voel ons ventje zo'n 2 weken nu. Donderdag 22 weken馃挋 1e zwangerschap. Soms heel zacht soms wat harder haha. In het begin dacht ik echt wat is dat nou joh 馃槀 maar het werd alleen maar duidelijker. Nu begin ik spontaan te glimlachen als ik hem voel bewegen 馃槏

茅茅n maand geleden

Ik ben er vandaag met de 20 weken ( ben vandaag 20.1) echo achter gekomen dat mijn placenta ook aan de voorzijde ligt. In week 18 heb ik haar voor het eerst gevoelt. En vanaf deze week ongeveer, sinds 19.5 , praktisch elke dag.

茅茅n maand geleden

Reactie op 馃崑 SunflowerApplepie 馃崑

16 weken bij de eerste nu eerder. Beide voorliggende placenta!
Heey kleine rectificatie. Gisteren bij de 20 weken echo hoorden we dat de placenta deze keer achter ligt ipv voor! En achteraf kan dat wel kloppen omdat ik veel eerder deze baby meer aanwezig/harder voel zoals ik bij mijn dochter in het laatste trimester had.

茅茅n maand geleden

Ik voel haar sinds woensdag 馃 toen was ik 20+5. Had zelf gedacht dat het langer zou duren dus heel blij

茅茅n maand geleden

Hi! Ik voelde onze kleine meid voor het eerst met ongeveer 19 weken. Inmiddels 21+2 en nu voel ik haar bijna elke dag :)

茅茅n maand geleden

Hai! Ik voelde vlindertjes/plopjes vanaf 16 weken en beweging/schopjes vanaf 20 weken. Eerst alleen bij het liggen op bed en heel snel daarna ook overdag.

茅茅n maand geleden

Hier ook een voorliggende placenta! Tweede kindje, ik denk dat ik hem al licht voelde ploppen rond 15 weken en vanaf 19w echt goed en meer. Nu 21w2d en voel hem meerdere keren per dag馃槏馃グ vooral op rust momenten en in de nacht als ik moet plassen (voor de zoveelste keer馃構). Mn man kan het soms ook voelen links voor (placenta ligt rechts voor). Genieten jullie er ook zo van?? Kan snachts zo een kwartier wakker blijven ervoor馃グ

茅茅n maand geleden

Ik voelde pas plopjes met 22 weken. Ik ben nu 23+2 en voel heel af en toe iets. Iet eens elke dag ..

茅茅n maand geleden

ik heb ook een voorliggende placenta, het is m'n eerste zwangerschap (iig hoever ik nu ben), en heb volgens mij nog niks gevoeld.. ben ook benieuwd!!

茅茅n maand geleden

Bij mij duurde het echt tot bijna 22 weken voor ik het duidelijk voelde. Heb me er best wel zorgen om gemaakt. Nu bijna 25 weken en ik voel de baby elke dag een paar keer heel duidelijk, ik zie ook mijn buik bewegen! Dus het komt vanzelf 馃槉馃槉馃槉