83 Reacties

茅茅n maand geleden

Met 19 weken!

茅茅n maand geleden

ik ben nu ruim 22 weken zwanger en begin haar vanaf deze week te voelen. Daarvoor wel een paar keer een vermoeden maar nu echt wat duidelijker

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 22+5 voorliggende placenta en voel nog helemaal niks :(

茅茅n maand geleden

Hier ook placenta voor ben vandaag 23.5 en voel haar elke dag en de avond heel duidelijk bewegen

茅茅n maand geleden

Nu 20 + 4 weken zwanger en voel haar nu sinds een weekje. Nog niet elke dag Ook voor liggende placenta

茅茅n maand geleden

Precies met 22 weken voelde ik hem voor het eerst van buitenaf met mijn hand op mijn buik. Een paar weken wel ook al van binnen gevoeld, met een voorliggende placenta.

茅茅n maand geleden

Tussen de 19 en 20 weken! Ben er nu al 1,5 week van aan het genieten 馃槉 voel het nu heel duidelijk steeds

茅茅n maand geleden

Ik denk dat ik haar heel af en toe voel, maar nog steeds niet zo duidelijk of elke dag. 馃槥 hoop dat het snel komt. Woensdag 22 weken.

茅茅n maand geleden

Nu ongeveer 2 weken bijna dagelijks, net een paar dagen niet en vandaag weer wel. 22+2

茅茅n maand geleden

Sinds 17 weekjes, ik ben wel zwanger van een tweeling dan schijn je het sneller te voelen!

19 dagen geleden

Inmiddels 26 weken vandaag en sinds een paar dagen zijn de bewegingen echt heel duidelijk voelbaar en ook zichtbaar vanaf de buitenkant. Wat een bijzonder gevoel 馃グ 馃┑

19 dagen geleden

Ik heb ook een voorliggende placenta en voel de baby bijna niet. Soms denk ik wel wat te voelen maar nog niet duidelijk of elke dag. Ben nu 23 weken.

19 dagen geleden

In week 15 voor het eerst iets gevoeld heel zachtjes maar ook maar heel af en toe. Nu 25 weken en gaat ze al een paar weken goed te keer, je ziet en voelt het ook vanaf je buitenkant.

14 dagen geleden

Reactie op EliseXBaby1

In week 15 voor het eerst iets gevoeld heel zachtjes maar ook maar heel af ...
Bij mij idd hetzelfde! Ik ben bijna 25 weken zwanger! Zo bijzonder om te ervaren馃挋

13 dagen geleden

Meerdere welke nog niets voelen? 25+4 van de tweede

13 dagen geleden

Mijn placenta ligt linksvoor, maar daaromheen voel ik haar super veel en soms ook echt pijnlijk hard. 25 vandaag.

6 dagen geleden

Sinds week 24 echt duidelijk

6 dagen geleden

Sinds 22 weken. 馃┓

6 dagen geleden

22 weken

4 dagen geleden

Sinds 21 weken, ben nu 27+6 en het gaat nu lekker in de buik met bewegingen 馃グ馃挋