27 Reacties

één maand geleden

Ja ik. Nu de derde zwangerschap, bij de vorige 2 meer dan 20 kilo aangekomen. Nu rond de 30 weken zwanger en al 16 kilo zwaarder. Ik eet normaal en had een mooi startgewicht. Wel veel vruchtwater bij allemaal. Het is er steeds makkelijk weer van afgegaan. Hopelijk nu ook weer!

één maand geleden

Hier 29+1 zwanger en nu ook al 12 kg aangekomen, vanaf vrijdag tot vandaag 1.5 kg bijgekomen morgen suikertest ben benieuwd

één maand geleden

Hier 32 weken en +15kg. Ik hou mijn hart vast voor de komende weken 😞 een groot verschil met mijn eerste kindje, toen ging het zo slecht niet. Mijn eetgewoonten zijn niet anders dan toen ...

één maand geleden

Ik ben bijna 31 weken zwanger en al 15 kg aangekomen🥺 ik let niet altijd op wat ik eet, maar snoep niet dagelijks, ik beweeg gewoon weinig. Mede door bekkenklachten😭 ben heel benieuwd wat ik uiteindelijk aan ga komen😳

één maand geleden

Reactie op ctes

Ik ben bijna 31 weken zwanger en al 15 kg aangekomen🥺 ik let niet altijd o ...
Alsof ik mezelf hoor praten. Alleen is het bij mij 18 kilo

24 dagen geleden

Ik heb hetzelfde hoor! Ik ben inmiddels zo’n 18 kilo aangekomen en ben 32 weken zwanger van mn eerste kindje. Ik probeer ook veel te wandelen en nog wat yoga te doen, maar ik merk wel dat alles superzwaar is. Ik ben ook klein (1.55) dus al het gewicht trekt heel erg naar mn rug. Probeer je je er niet te druk om te maken, zolang alles goed gaat met je baby! Dat is het belangrijkste :)

24 dagen geleden

Reactie op Caro24x

Ik heb hetzelfde hoor! Ik ben inmiddels zo’n 18 kilo aangekomen en ben 32 w ...
Zwaar is het he! Ik ben inmiddels 20 kilo aangekomen bij 31 weken