4 Reacties

één dag geleden

Er is nog een ander topic hierover. Daar vind je meer ervaringsverhalen ook. Ik had hetzelfde, al is onze baby bij alle echo’s al aan de grote kant. In het ziekenhuis gaan ze een uitgebreide echo maken om alle organen etc nogmaals na te lopen om te kijken of er een verklaring te vinden is (meestal niet, zeiden ze bij ons). Wij krijgen nu weer een extra groei echo en aan de hand daarvan beslissen voor eerder inleiden of niet. Maak je vooral niet te druk, meestal vinden ze dus geen verklaring!

één dag geleden

Reactie op RVDV2024

Er is nog een ander topic hierover. Daar vind je meer ervaringsverhalen ook ...
Ahh dat is wel fijn om te horen! Omdat wij tot nu toe niks hebben gehoord over groei van de baby dus ook niet te groot of klein maakte ik me wel zorgen. Omdat natuurlijk alle echo’s goed zijn gegaan ook de 20 weken echo..

één dag geleden

Ik kreeg dit ook te horen bij 35 weken, ik was helemaal in de stress omdat de zwangerschap echt perfect ging met 0 klachten en hier nooit eerder wat over gehoord had. Toen gelijk een suikertest gedaan en Bij mij bleek de suikertest wel te hoog, maar nu ik zelf die waarden prik zijn ze gewoon goed.. dus dat is ook apart. Maar omdat die dus te hoog was linken ze het wel daar aan en ben ik nu medisch, maar ik heb niet het idee dat ik nu heel veel meer echo’s nog krijg.

één dag geleden

Reactie op mvre3838

Ahh dat is wel fijn om te horen! Omdat wij tot nu toe niks hebben gehoord o ...
Wij kregen bij de medische echo van 13 en 20 weken ook niks te horen. Alles was goed. Toen bij 31+3 ineens veel vruchtwater en een grote baby, en toen bleek de baby al de gehele zwangerschap aan de grote kant te zijn maar was ons nooit zo nadrukkelijk gezegd. Na de laatste uitgebreide echo in het ziekenhuis ben ik nu wel medisch. Vanwege te veel vruchtwater is het advies wel om in het ziekenhuis te bevallen..