48 Reacties
één maand geleden
Zeker! Wij kregen half december de sleutels van ons klushuis, sneller zwanger geworden dan verwacht.. Hopelijk is de woonkamer klaar als de baby komt, de keuken kan pas ingemeten worden als alles gestuukt is en de vloer betegeld dus dat kan hopelijk volgende maand en dan nog 12 weken levertijd 🥲
Gelukkig zijn de zolder, slaapkamers en badkamer wel al af dus leven wij voornamelijk boven, ons zoontje van 3,5 heeft hier geen problemen mee en vind het heel leuk om papa te helpen met klussen.
één maand geleden
Ow wat erg ik weet precies hoe je je voelt alleen zijn wij nu op wat plinten na en kleine omknap dingen klaar ook de badkamer 2 weken moeten missen en nog steeds geen licht in de wc we gaan deze week lekker alles helemaal opnieuw inrichten en opruimen en eindelijk de baby kamer klaar maken gelukkig wel al geschilderd en nieuwe vloer er in ben morgen precies 32 weken een tip je wilt meteen zodra het klaar is gaan opruimen en schoonmaken maar geloof me besteed lekker 2-3 dagen aan zo veel mogelijk slapen en rusten en lekker niks doen ik probeer ook van alles te doen maar het komt er in een klap uit al die vermoeidheid en dan heb je ook nog is al 2 kindjes veel succes hahaha en komt allemaal goed 🤗
één maand geleden
Reactie op SharR86
Onze woonkamer op dit moment. Ben 30 weken. Halverwege december uitgerekend ...
Owww wat erg 🤣 ik had ook alles laten varen bij mij thuis alleen de wc schoon en keuken de rest kon lekker wel een andere keer heb ook veder geen kinderen dus dat scheelt een hoop
één maand geleden
Ik kan me niet voorstellen hoe pittig dat is. Ook nog met 2 kindjes en in je 3e trimester. Ik ging verhuizen en toen kwam ik erachter dat ik zwanger was. Zooo wat was ik vermoeid en wat was dat pittig, nu ben ik 30 weken zwanger en zijn er nog steeds grote klussen die er in huis worden en moeten worden gedaan, mijn nesteldrang kan het niet aan dat nog niet alles helemaal af af is, terwijl het gewoon leefbaar is, kan me dus voorstellen dat van jou een stuk pittiger is.
één maand geleden
Hier ook herkenbaar. 18 dec uitgerekend en de hoop dat dan alles klaar is!
Nou ja alles in iedergeval dat we er kunnen wonen. 11 nov komt de keuken mits het stucwerk droog is en dat droog nu voor geen meter... deze week wordt alles afgestuct. We wonen nu bij me vader gelukkig is zijn huis groot genoeg en hebben we een soort eigen woonkamer, maar mijn angst is wel een beetje dat de kleine eerder komt als dat we het huis ij kunnen en dan zitten we dus met de kleine hier bij ons pap.
Foto erbij van hoe ons huis er nu uit ziet 😂
één maand geleden
Na al die foto’s van iedereen toch nog een foto van mijn woonkamer 😅 hier zie je de doorbraak naar van de woonkamer naar de keuken een lang gekoesterde wens maar bizar om de impact nu te zien 😂
Het is ergens wel fijn om meerdere verbouwings verhalen te zien gelukkig ben ik niet de enige
één maand geleden
Wij zijn net klaar met onze uitbouw beneden, dus ook een aantal maanden boven geleefd met zwangere buik en zoontje van bijna 3 🙃 veel mensen zeiden ‘oh wat zwaar voor je’, maar ik vond het reuze meevallen eigenlijk. Het was nog best lang lekker weer, dus veel de tuin in geweest en bij vrienden gegeten etc. En het voordeel van zwangerschap; ik hoefde niks te doen 🤓
één maand geleden
Hier ook! De hele beneden verdieping (los van keuken gelukkig) word verbouwd. En het loop ook echt niet allemaal vlekkeloos.. Er is een flink stuk uitgebouwd, vloerverwarming geplaatst, nieuwe kozijnen, gestuucd. Nu moet de vloer er nog in en geverfd en zelfs de meubels nog besteld worden😫 Wij zijn erg besluiteloos samen en dat gaat niet altijd lekker😅 Hoop dat alles op tijd af en binnen is, want ben alle troep en het boven “wonen” echt zat aan het raken. Wij hebben ook een zoontje van 5 die al wel gelukkig op school zit, maar buiten school hem bezig houden boven is ook niet altijd een pretje. En dan komt ook nog de nesteldrang om de hoek kijken!
Maar goed, nog even volhouden dames! Dan zitten we straks hopelijk met ons gezinnetje in een fijn huisje dat af is 🙏💗
één maand geleden
Reactie op Hannn9
Wij zijn net klaar met onze uitbouw beneden, dus ook een aantal maanden bov ...
Je hoefde niks te doen. Dan heb je ook wel gewoon een beetje geluk hoor 😉 hier moet ik toch echt zelf zeggen dat ik sommige dingen niet doe al doe ik best veel. Ik ben nu 30 weken en vorige week verhuisd die week ervoor alle dozen naar beneden gesjouwd in me eentje. Het moest toch gebeuren. De echte zware dingen zoals de houten kasten hebben de mannen gedaan, maar dat had ik ook niet gedaan als ik niet zwangers was. Hier houden ze weinig rekening mee dat ik zwanger ben, maar dat ligt ook aan mezelf. Kan echt niet stil blijven zitten als ik iedereen zie werken 😂
één maand geleden
Reactie op xxnatasjaxx1
Je hoefde niks te doen. Dan heb je ook wel gewoon een beetje geluk hoor 😉 ...
Ja zeker geluk! Hadden een aannemer en heel veel hulp van familie en vrienden etc. Nou moet ik zeggen dat ik ook echt nergens meer toe in staat ben hoor, aan mij hadden ze vrij weinig gehad haha 😅
één maand geleden
Jahoor al bijna twee jaar aan het verbouwen en al een jaar in een sta caravan in de tuin.
Slapen wel in huis.
Woonkamer keuken is rond begin november af, dan 34 weken zwanger.
Derest van het huis moet dan nog. Baby komt voorlopig dus bij ons op de kamer. Dochter heeft wel haar eigen kamer.
Gaat prima.
één maand geleden
Hoe gaat het met jullie verbouwing dames? Bij mij is inmiddels het dak eruit gezaagd morgen komen de kappellen 😊
één maand geleden
Reactie op Westland89
Hoe gaat het met jullie verbouwing dames? Bij mij is inmiddels het dak erui ...
Fijn! Wij gaan ook vooruit het stucwerk is af. Nu hopen dat alles snel droogt 🤞
één maand geleden
Reactie op M1997w
Ons huis is nog niet eens af en we zitten nu bij mijn schoonvader.....
Wij zitten nu ook bij mijn vader. Hopelijk kunnen we half nov over 🤞
één maand geleden
Wij hebben dus net een huisje aangeboden gekregen. Ik weet nog niet precies wanneer we de sleutel krijgen hopelijk begin november maar dan moet alles dus verhuisd worden en verven en vloer leggen heel de reutemeteut. Ik merk dat ik het inpakken van dozen al best zwaar vind.