48 Reacties

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Wij hebben dus net een huisje aangeboden gekregen. Ik weet nog niet precies ...
Ja hè alles kost zoveel energie! Snap je helemaal en zeker op het termijn waar we nu op zitten

één maand geleden

Ik zit al 8 weken bij mijn schoonouders😂 over 1.5 weken kunnen we terug ons huis in. Ben dan 32 weken zwanger dus begin het wel spannend te vinden. Uitpakken, opnieuw alles inrichten etc.

één maand geleden

Gisteren de kamers voorgewerk voor het verven! Nu eindelijk gaan we vooruit. Hopelijk is het stucwerk optijd droog voor de keuken. Man man wat zal ik blij zijn als het optijd af is allemaal. Moet er toch echt niet aan denken om bij me vader thuis te bevallen. Al mag ik niet klagen we hebben een dak boven ons hoofd!

één maand geleden

Hier stapelende de verhuisdozen zich al aardig op. Ik hoop dat ik snel wat informatie krijg over wanneer we de sleutel krijgen want ik merk wel dat ik daar onrustig van word 🤣 Het is ook moeilijk plannen als je nog niets weet en de baby groeit ook rustig verder natuurlijk 🫣 vandaag 31w2d

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Hier stapelende de verhuisdozen zich al aardig op. Ik hoop dat ik snel wat ...
Oei spannend zeg! Ik krijg over 11 dagen de sleutels van mijm huis terug.

één maand geleden

Wij hebben vandaag eindelijk te horen gekregen dat we 4 november de sleutel krijgen 💃🏼💃🏼💃🏼 ik ben gelukkig al een heel end met alles inpakken en vandaag gaan we even voor een vloer kijken. Ben wel benieuwd hoe ik waggelend over de woonboulevard ga en of ik niet onhandig vaak moet plassen 🫣

één maand geleden

Spannend allemaal meiden! Inmiddels zitten de kapellen er bij ons op en zijn ze bezig met het loodgieter werk. Ik hoop dat morgen de of maandag de steigers van het huis gaan zodat er verder gewerkt kan worden aan de binnenkant ,.. nu 31W+ ben echt super moe. Hoop dat ik straks nog wat energie heb om een beetje in te richten .. heb nog geen vloer gekocht en weet nog niet wat ik op de muren wil .. ik denk voor nu maar even blij als het gestuukt is! Ik moet zoiezo meubels halen voor m’n zoontje (wordt in januari 4) omdat hij een groot bed krijgt 🙈 ledikantje is voor de baby straks .

15 dagen geleden

Nog vol te houden allemaal en hoever zijn jullie? Ik ben nu 34 weken. De kamers boven zijn bijna af en maandag komen ze de keuken zetten als het stuucwerk teminste droog genoeg is. Dus duimen. Dan komen ze eind nov de vloer leggen en begin dec de verf spuiten. Als de kamers boven af zijn wil ik die kant op. Dus hoop nog 1.5 week bij pap te zitten. Blij als ik weer me eigen ding heb. Aankomend weekend gaan we mijn salon overvehuizen. Die gaat tijden daar in het schuurtje. De salon is nog niet af, maar dat komt wel in me verlof. Ik heb echt straks nog .aar enkele hondjes op een dag om te knippen. Dus dat kan makkelijk in ren schuurtje en misschien gaat het dalijk niet eens meer. Wie weet. Voor nu gaat het lichaamelijk gelukkig nog goed hier. Wel komt die buik een beetje in de weg te zitten.

15 dagen geleden

Geen verbouwing maar wij krijgen de 25e de sleutel van ons nieuwe huis en dan begint mijn 39e week...... in deze week zal ik mijn geplande keizersnede krijgen. Ik baal er zo van omdat ik dan niks kan doen in het nieuwe huis. Zelfs de baby kamer moet ik dan voorbij laten gaan 🥺 maar wel super blij dat we eindelijk de datums hebben

15 dagen geleden

Reactie op xxnatasjaxx1

Nog vol te houden allemaal en hoever zijn jullie? Ik ben nu 34 weken. De ka ...
Heee! Bij ons bijna dezelfde planning 😉 de stuuc zit er na vandaag overal op. Droger staat te loeien.. hopelijk dinsdag de keuken.. donderdag de douche af .. en daarna boven de laatste dingetjes .. maar we hebben wel besloten om voor nu alleen de woonkamer te verven en behangen en daarna ff een pauze te nemen van het klussen. 2 december wordt de beden vloer gelegd en het laminaat op zolder doen we zelf. We gaan ons daarna focussen op het stof vrij en schoonmaken van het huis voordat de baby komt. Wel gaan we de babykamer nog verven (deze staat nog tot de nok toe vol met dozen van het hele huis) … Ik ben blij dat er wat uitzicht komt nu .. nog even volhouden 💪

15 dagen geleden

Reactie op M1997w

Geen verbouwing maar wij krijgen de 25e de sleutel van ons nieuwe huis en d ...
Ahhhh dat is wel zielig voor je! Heb je dan een wiegje of dergelijke op de slaapkamer bij jullie? Of gaat je partner wel dan aan de babykamer beginnen?

15 dagen geleden

.

15 dagen geleden

Ik merk dat ik het wel moeilijk vind allemaal. Ik kan er niet zo goed tegen dat ik niet zoveel kan/mag. Dat ik afhankelijk ben van andere.. ik ben best wel een perfectionist en ik heb dan elke dag taken in mijn hoofd die ik gedaan wil hebben.. maar ik kan 80% zelf niet doen met mijn zwangere buik. En dan wordt er uiteindelijk maar 30% uitgevoerd van wat ik gedaan wilde hebben en dat geeft dan weer stress 🙃 ik rust ook te weinig en daardoor wordt ik dan weer over emotioneel. Ik weet niet hoe jullie daar mee om gaan ? Momenteel zijn we volop bezig met verven en behangen en volgende week komt de beneden vloer binnen. De boven vloer is telkens nog niet bestelbaar. ik wil dan nog een nieuw bed bestellen maar dat kan dan weer pas als de vloer ligt natuurlijk 🤣

15 dagen geleden

Ik ga met 34 weken nog verhuizen 😩 maar het is voor een goed doel natuurlijj

15 dagen geleden

Reactie op Westland89

Ahhhh dat is wel zielig voor je! Heb je dan een wiegje of dergelijke op de ...
We zitten nu bij mijn schoonvader thuis daar hebben we de commode wiegje bij ons op de slaapkamer. Ik zal zelf niet veel doen in het nieuwe huis maar mijn vriend gaat zijn best doen om alles zo snel mogelijk af te krijgen met zijn vrienden. Het is namelijk een nieuwbouw woning dus alles moet nog gedaan worden zelfs de keuken.....

15 dagen geleden

Reactie op Westland89

Heee! Bij ons bijna dezelfde planning 😉 de stuuc zit er na vandaag overal ...
Bij ons zit het stuucwerk al 2 weken en nog niet droog, maar zat ook wel een behoorlijk laag op. Wij gaan op zolder voor nu niks doen en de trap en nog wat dingen zoals deuren die vervangen moesten worden. Meer omdat ze niet mooi zijn fungeren wel gaan we later doen! Vind het wel lastig. Had graag gewild dat als fe kleine er was er rust was en alles af was, maar helaas... agg we hebben dalijk wel een huis wat we willen en een kleine 😊

15 dagen geleden

Reactie op xmisuzu

Ik merk dat ik het wel moeilijk vind allemaal. Ik kan er niet zo goed tegen ...
Ik heb gelukkig nergens last van en kan best veel doen. Ik probeer me een beetje te beperken met tillen en zo, maar ik heb echt lichaamelijk geen klachten dus sta dan vaak met iets in me handen en denk oww dit is misschien niet handig. Overdag werk ik en 's avonds een beetje klussen en ben wel een beetje moe, maar dat zou ik anders ook zijn 😅

15 dagen geleden

Reactie op M1997w

We zitten nu bij mijn schoonvader thuis daar hebben we de commode wiegje bi ...
Dat is wel heftig, maar je krijgt er wel aan alle kanten wat moois voor terug! Fijn dat je bij je schoonvader kunt wonen zo lang. Heb je daar ook een beetje privacy?

15 dagen geleden

Reactie op xxnatasjaxx1

Dat is wel heftig, maar je krijgt er wel aan alle kanten wat moois voor ter ...
We zijn er ook super bljj mee , ja we wonen op een boederij dus er is genoeg ruimte om terug te trekken en of wat voor ons zelf te doen. Ook zijn vader laat ons lekker ons ding doen dus dat is wel fijn

14 dagen geleden

Reactie op M1997w

We zijn er ook super bljj mee , ja we wonen op een boederij dus er is genoe ...
Dat is inderdaad wel super fijn!