48 Reacties

12 dagen geleden

Zo gelukkig. Zo gestresst om de keuken of het stuucwerk wel droog genoeg zou zijn. De keuken komen ze nu vandaag en morgen zetten en ja hoor het id droog genoeg. Wat een opluchting! Wat fijn als we dalijk een keuken hebben🥳

12 dagen geleden

Reactie op xxnatasjaxx1

Zo gelukkig. Zo gestresst om de keuken of het stuucwerk wel droog genoeg zo ...
Oooo meidddd! Wat fijn !! Dat van stuuc werk bij mij is nog niet droog… hoop ook op een wonder deze week voor de keuken .. hahaha

12 dagen geleden

Reactie op Westland89

Oooo meidddd! Wat fijn !! Dat van stuuc werk bij mij is nog niet droog… hoo ...
Vrijdag dacht ik nog dat het niet ging lukken. Verwarming aan en een bouwdroger en een vernitilator op de muis die het natste was. En maar hopen dat het niet zou scheuren 😂😅

5 dagen geleden

Reactie op Westland89

Oooo meidddd! Wat fijn !! Dat van stuuc werk bij mij is nog niet droog… hoo ...
En gelukt met de keuken. Onze keuken zit erin. Eindelijk alvast wat inruimen!

4 dagen geleden

Bij ons zit hij er voor de helft in 😉 vaatwasser en kraan doen het hopelijk vanaf morgen .. en dan nog de verdere afwerking 🙈

4 dagen geleden

Geen hele verbouwing hier maar een verhuizing 😴. We hebben 4 dagen gedaan over het verven van onze nieuwe slaapkamer 😅. Morgen beginnen met de slaapkamer van onze peuter, overmorgen laminaat leggen. Nu 38+2 :)

4 dagen geleden

Hier al 2 weken volop bezig met verven en behangen van ons nieuwe huis. Morgen hopelijk eindelijk beginnen met het leggen van de vloer ✨ voor begin december moeten we over 👀

één dag geleden

Hier loopt het allemaal richting z’n einde mbt de verbouwing! Keuken en badkamer meubel moeten nog afgemaakt worden. Douche werkt helaas niet optimaal dus daar moet nog een monteur voor komen.. en er is nog wat met de cv 🙈.. nog wat laatste timmer werkzaamheden mbt plankjes en deurtjes. 2 dec de woonkamer vloer erin en er wordt nog behangen en gesaust in de woonkamer .. het is daarna nog niet af maar we zijn druk bezig om alle spullen weer op z’n plek te krijgen zodat we kunnen starten aan de (nu nog) volgepropte babykamer die als dozen stalplaats heeft gediend…