Ik werd eergister gebeld door de verloskundige dat alle gegevens van de 20 weken echo weg waren. Ze had de metingen opnieuw ingevoerd en nu bleek de kleine toch aan de kleine kant met name schedel en beentjes. Ze was inmiddels gebeld door de gynaecoloog die mijn bevalling overneemt in het ziekenhuis ivm medische voorgeschiedenis en deze heeft mij nu doorverwezen naar het Erasmus. Gisteren weer de verloskundige aan de telefoon en de gynaecoloog in het Erasmus maakt zich zodanig zorgen dat ik nu overgenomen word door hun. Terwijl mijn verloskundige hun al duidelijk heeft gemaakt misschien een fout te hebben gemaakt met invoeren omdat alle gegevens kwijt waren. Lang verhaal maar ondertussen dik in de stress. Woensdag moet ik nu naar het Erasmus voor een second opinion echo en ze willen dan gelijk een plan van aanpak gaan maken rond de bevalling, welke nu dus niet meer in het Ikazia mag plaatsvinden. Ik baal hier enorm van. Erasmus is gelijk zo heel medisch als jullie begrijpen wat ik bedoel. Niet echt een vraag maar moest even mijn verhaal kwijt. 😔