19 Reacties

7 dagen geleden

Je mag mijn peuterzoon lenen ;) Nee zonder flauwheid doe ik ongeveer hetzelfde. Ik luister ook podcasts, lees een dik boek waar ik nooit aan toe kwam, ga wat langs bij een vriendin in de straat. Doe licht huishoudelijk werk, heb de enveloppen voor het geboortekaartje af en wandel een beetje. Ga nu sinterklaascadeautjes inpakken/bestellen voor familie en een traktatie voor mijn zoon op de kinderopvang, voor als zijn broertje er is.

7 dagen geleden

-Fotoboeken van de afgelopen jaren eindelijk afmaken :) -rommelen in de babykamer en wasjes draaien Niet stiekem dutjes doen, gewoon van genieten als het nodig is! :) Elke dag een middagdutje als mijn dochter ook slaapt, heerlijk én nodig!

7 dagen geleden

Slapen slapen slapen slapen 🫣 ik ben bijna 36 weken en we hebben al 2 kinderen van 3 en 5. Dus op de dagen dat zij er niet zijn doe ik niet veel anders dan slapen en de gewone huishoudelijke dingen (de was vooral). Heel veel meer komt er echt niet meer uit me 🫣

7 dagen geleden

Ik doe ook vrij weinig, in de nacht slaap ik amper, overdag lukt niet dus het is ; ontbijten, wandeling maken, lunchen en wat netflix. Wasjes draaien en stofzuigen of wat opruimen, eten koken of laten koken, samen eten wandelen douchen netflix🤣

7 dagen geleden

Vandaag mijn eerste dag verlof, dus heb nog genoeg te doen 🙈 wil huis nog poetsen, triptrap van m'n dochter schilderen, geboortekaartjes bestellen en enveloppen schrijven, tuin werken, diamond painting (kerstkaarten), cadeautjes inpakken, shoppen, met m'n dochter spelen...maar voel me gelukkig ook nog wel goed

7 dagen geleden

Reactie op Esmeralda🥰

Ik doe ook vrij weinig, in de nacht slaap ik amper, overdag lukt niet dus h ...
Nog tips wat te kijken op netflix?😜

7 dagen geleden

Reactie op leo1234

Slapen slapen slapen slapen 🫣 ik ben bijna 36 weken en we hebben al 2 kind ...
Haha herkenbaar! Die van mij zijn 1.5 en 3.5 jaar en 2 dagen in de week bij oma. Die dagen doe ik vooral veel slapen en de was wegwerken ohja en niet te vergeten de vaatwasser uitladen😂

6 dagen geleden

Hahaha ik wou dat ik me verveelde! Ik heb echt nog een to do lijst van hier tot Tokyo en voel me meteen slecht als ik even "niets" doe.. Hoop alles zo snel mogelijk af te hebben zodat er nog wat tijd is om uit te rusten..

6 dagen geleden

Kerstinkopen doen, momenteel zijn er heel wat 'black friday' deals dus dat is mooi meegenomen. Wel heel hard 'op het gemak' hoor! Ik werk nog steeds halftijds maar heb vandaag een hele dag geshopt en ben minder moe dan een dag op het werk 😅

6 dagen geleden

Hier met een peuter van 2 en hoog zwanger, veel liggen/zitten voor me uit staren en hopen dat de dag snel voor bij gaat. Als zoon naar de kdv is alleen maar eten en liggen en wasje opvouwen. Je lichaam gaat energie sparen voor de bevqlling dus neem vooral de rust als je voelt dat je het nodig hebt.

6 dagen geleden

Hier een dreumes van 1, verder het huishouden en ik klus nog wat. Container geregeld waar zooi in kan, hal geverfd, wandelen met mijn dochter en de hond, we klooien gewoon wat aan 🐣

6 dagen geleden

Reactie op mommyxx

Nog tips wat te kijken op netflix?😜
Behind her eyes, Travelers, Dead to me, Bird Box, The end of the fucking world, From, You, Terrace House (seizoen: Opening new doors) Heb even door mn Netflix gescrollt en dit zijn mn favorietjes van de afgelopen jaren / tijd. (Kan niet slapen 😂)

4 dagen geleden

Kan je wat van mn to do lijstje overnemen haha? Ik heb deze tweede zwangerschap echt last vna nesteldrang en dat in combinatie met een vierjarige en ik iemand ben die niet stil kan zitten, geen handige combi. Ik moet echt meer mn rust pakken maar daar helpt Netflix wel bij tussendoor. Kerstboom al opgezet? Misschien een leuk klusje om te doen.

4 dagen geleden

Ik slaap vooral veel, ben zo moe de hele dagen. Deze week staat in het teken van babywasjes en vluchtkoffer klaarmaken.

4 dagen geleden

Naast een kleine man van 2 die nog gezellig rond holt vooral ook druk momenteel met de verhuizing in januari waar we nog opzoek moeten voor een nieuwe vloer kleur op de muren etc. Daarnaast probeer ik wanneer de kleine een dagje naar de opvang of oma is vooral dingen voor mezelf te plannen even naar de kapper massage en mijn series bij kijken waar ik met hem niet aan toe kom

4 dagen geleden

Vervelen?🥲🥲 ik heb de wasjes en het strijken écht onderschat. Of ik heb te veel gekocht. Momenteel daar druk mee bezig; ik krijg er zelfs stress van🤯. Daarna door met to do list schoonmaak. Het is een chaos in huis momenteel😂.

4 dagen geleden

Reactie op KFSG

Vervelen?🥲🥲 ik heb de wasjes en het strijken écht onderschat. Of ik heb t ...
Dat was bij mij in mijn vorige verlof 1 dagje 😅 Ik verveelde me dus ook in mijn verlof 🙈 Ben benieuwd deze keer

3 dagen geleden

Ik ben al sinds week 20 thuis (ziektewet) en heb me oprecht nog geen dag verveeld 😂 Nou heb ik ook een peuter rondlopen en als zij bij mn ouders is ga ik vaak ook een halve dag daar zitten zodat ik haar meer zie en toch hulp heb. Verder heel de hal incl trap vernieuwd, de peuter + baby kamer ingericht (en laten doen😂) en veeel opgeruimd in huis. Alles wel in slakkentempo fysiek gezien. Verder druk met nu cadeautjes uitzoeken, fotoboek maken, laatste dingetjes voor de baby uitzoeken/kopen. Ik heb echt geen tijd voor hele dagen netflix🙈🤣 Wel mezelf voorgenomen nu vaker overdag even tijd te maken om te slapen aangezien ik nauwelijks slaap snachts.. en wat meer te proberen ontspannen/rusten. Maar die nesteldrang is sterk🥴

3 dagen geleden

Mijn to do list is ook vrij lang, al heb ik nu verlof (34 weken). Op de dagen dat mijn zoontje naar de opvang is, doe ik wel vrij veel, maar alles gaat bij mij veel trager dan ik gewend ben. Mijn lijst wordt dus langer ipv korter voor mij gevoel, omdat het huishouden nooit stopt🤷‍♀️