4 Reacties
8 dagen geleden
Het word echt beter lieve mama! Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dit ook, en tijdens mijn huide zwangerschap ook weer. Ik kan het helaas zelf ook niet weer staan, voel je zelf niet schuldig. Na de bevalling van mijn 1e heb ik het na een maandje weer op kunnen pakken en had ik weer terug een gezonde relatie met voeding en was ik alle kilos kwijt.
Je zit vol met hormonen, je lichaam maakt veranderingen door die je niet gewend bent dus neem jezelf niks kwalijk!
8 dagen geleden
Reactie op GulleMirage457949
Het word echt beter lieve mama! Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dit ...
Sorry ik was trouwens niet binnen een maand alles kwijt, maar vanaf daar begon ik het weer op te pakken bedoel ik.
8 dagen geleden
Ik herken je gevoel enorm. Ik ben echt van fitgirl naar lamzak gegaan, en zit met 36 weken al op +16kg. Ik heb helaas nooit intuïtief kunnen eten want ik ben team always hungry 😂 Ik voerde altijd alle macro's in op een app en hield op deze wijze m'n balans voor afvallen of op gewicht blijven. Ik had echt voor ogen dat ik die zwangere fitgirl zou zijn die met der dikke buik nog stond te rocken in de gym maar heb die droom allang opgegeven. Merkte al heel snel dat m'n lijf en spieren niet meer zo werkte als voor de zwangerschap dus heb dat ook maar losgelaten. Lijf is nu even bezig met andere zaken en ik pak het zo goed als mogelijk op na de zwangerschap. Meer dan je best kan je immers niet doen. Ik hoop dat m'n kennis over sport en voeding ervoor zorgt dat het straks allemaal weer lukt. Denk dat ik, en mogelijk ook jij, je voordeel daarmee kan behalen. Sommige dames starten pas met hun fit journey ná de zwangerschap met 0 kennis, dat lijkt mij persoonlijk nóg lastiger.