44 Reacties

één maand geleden

Ik ga 6 weken van te voren met verlof, werk in een snackbar en als de winter periode komt hebben ze me toch minder nodig plus het is veel staan. Hoe ik het ga indelen m’n verlof? Goeie vraag, nou je het zegt ik zou het niet eens weten dus ik lees en spiek mee 👋🏼😂

één maand geleden

Ik ga 6 weken voor 10 na, met 1 week voor nog van eigen dagen en 2 erna van eigen dagen want heb nog 36 vakantiedag Dus in totaal 7 en 12 🙈

één maand geleden

Ik ga met 35 weken met verlof. Dit zal dan zijn op donderdag 31 oktober. Ik neem die week dan de maandag t/m woensdag vakantiedagen op, zodat mijn laatste werkdag vrijdag 25 oktober zal zijn 😊 Ik heb al een heel lijstje wat ik dan wil gaan doen: klusjes in huis, babykamer afmaken, vluchtkoffer klaarmaken, laatste spulletjes voor mij en de baby bestellen/kopen, maaltijden klaarmaken en invriezen voor in de kraamweek, geboortekaartje maken... Maar ook lekker veel dutjes doen en relaxen op de dagen dat ons eerste zoontje op de opvang is 😊

één maand geleden

6 weken van te voren van mijn schoonmaak werk en als wimperstyliste 3 week van te voren 💗🌸

één maand geleden

Ik ga met 34 weken met verlof en ongeveer 20 weken na de bevalling weer werken.

één maand geleden

Ik heb mijn eigen webshop met mijn vriend en ik werk parttime in een lingerie winkel, ik ga met 34 weken met verlof en er is al besproken dat ik daarna afscheid ga nemen. In verlof wil ik lekker rustig aan doen en echt nog genieten van de tijd die ik heb samen heb met mijn vriend. Het meeste in huis is al geregeld baby kamer is zo goed als af. Dus ik kan lekker een beetje rustig aan wasjes doen en organiseren. Ook wil ik vrij snel in mijn verlof al de kerstboom opzetten aangezien dat me gedoe lijkt als ik net bevallen ben, vind ik alleen maar gezellig in huis als ik toch zoveel thuis ben🫢

één maand geleden

Reactie op kirstensuzanne

Ik heb mijn eigen webshop met mijn vriend en ik werk parttime in een linger ...
Haha die kerstboom en alle kerstspullen wil ik ook heel snel van zolder gaan halen (prioriteiten 😂) Ik stop vooralsnog met 36 weken en vanaf dan zal ik het wel echt rustiger aan gaan doen. Veel rusten, serietjes kijken, de laatste dingen voor de babykamer, wat wassen en voorbereiden op de bevalling (wat lezen, hypnobirthing, meditaties, etc).

één maand geleden

Vier weken van tevoren, zowel zzp als in loondienst. Vanwege de inding van mijn rooster ben ik dan met 35,5 week met verlof van mijn vaste baan en werk ik tot 4 weken van tevoren als zzp'er.

één maand geleden

4 weken van te voren. Ik ben HR Officer, dus kantoor baan, wel super veel zitten. Ik werk nog 32 uur en ga 12 weken naal de bevalling weer werken. Ook voor 32 uur. In ga gewoon nog veel dingen doen. Leuke dingen doen, babykleertjes wassen. Ik kan toch niet stil zitten en niks doen 😅

één maand geleden

Ik ga met 34 weken met verlof, ga nog een weekend weg, veel dingen regelen. Werk al wel minder nu waardoor ook verplicht eerder met verlof. Verder ga ik rond 20 maart weer aan het werk. 11 dec uitgerekend.

één maand geleden

Als ik 33 weken ben, heb ik een week vakantie. Daar achteraan heb ik meteen mijn zwangerschapsverlof. Ik wil de kerstboom opzetten, laatste spulletjes kopen voor mezelf en de baby, alles wassen, vluchtkoffer inpakken, maaltijden maken en invriezen, enveloppen voor de geboortekaartjes al schrijven en vooral nog even met mijn man genieten.

één maand geleden

4 weken van tevoren met verlof, dus nog 7 weken werk te gaan. Met al een kleine van bijna 3 zal het nooit helemaal rusten zijn. Zal nog van alles ondernemen zolang het kan (kan toch niet stilzitten) met zekere momenten van rust. Laatste dingetjes doen/halen en verder nog even genieten van de huidige hectiek voordat de nieuwe hectiek begint. Succes nog even allemaal!

één maand geleden

Reactie op sannestrijbos21

Als ik 33 weken ben, heb ik een week vakantie. Daar achteraan heb ik meteen ...
Stomme vraag misschien maar hoe ga je al enveloppen schrijven als je je kaartjes nog niet hebt?🙈 of bestel je alleen kaartjes en koop je zelf enveloppen?

één maand geleden

Reactie op Zonnetje25

Stomme vraag misschien maar hoe ga je al enveloppen schrijven als je je kaa ...
Je kan bij bijvoorbeeld bij kaartje2go ook vooraf losse enveloppen bestellen. Dus als je ontwerp klaar hebt. Maar ik bestel bij kaartje2go ook gewoon de adres labels. Komt alles in 1x binnen

één maand geleden

Reactie op Zonnetje25

Stomme vraag misschien maar hoe ga je al enveloppen schrijven als je je kaa ...
Daar waar ik de kaartjes laat drukken, kan ik de enveloppen al bestellen. Aangezien we heel wat kaarten moeten versturen, schrijf ik zelf de adressen erop. Dan hoef ik na de geboorte alleen de kaartjes alleen nog in de enveloppen te doen.

één maand geleden

Ik ga met 34 weken met verlof, heb ook geen keuze ivm ziektewet maar dat vindt ik helemaal prima. Ik ben van plan dan laatste hand aan het kamertje te leggen, alles wassen/inrichten, adressenlijst voor het geboortekaartje in orde maken, maaltijden koken en invriezen voor de kraamperiode, zoveel mogelijk schoonmaken/opruimen in huis met hulp van mijn moeder en schoonmoeder, uitrusten (heel veel), vluchtkoffer gereed maken, slaapkamer in orde maken en lekker genieten van de kleine nog in mijn buik!

één maand geleden

Ik wou met 36 weken gaan, maar vorige week werd ik teruggefloten door de vk. Heb al sinds 20 weken best wel last van bekkenpijn en dit wordt de laatste tijd steeds meer. (Nu 30+4) Ze zei dat ik het waarschijnlijk niet ga volhouden tot 36 weken en raadde me toch aan eerder verlof te pakken. Ik heb het verlof nu 2 weken naar voren gehaald. Ergens geeft het me ook veel rust wetende dat ik niet meer zo lang hoef. Ook mentaal werd het steeds vermoeiender op het werk. Tijdens m’n verlof vooral de puntjes op de i zetten en voldoende rust pakken.

één maand geleden

Met 36 weken ga ik officieel met verlof, maar daarvoor neem ik twee weken vakantie op dus ik ben vanaf 34 weken vrij! Ik ga vooral veel chillen met een dekentje op de bank denk ik☺️ Als er tegen die tijd nog laatste dingetjes geregeld moeten worden voor de baby zal ik die ook oppakken tijdend mijn verlof!

één maand geleden

Ik stop met alle werkzaamheden rond 1 dec, dan ben ik 34 weken, of 33 en een beetje. Bij zit het er ook in dat ik vorige keer vroeger ben bevallen met 36 weken, wil gewoon wat meer rust voor die tijd zorgen. Ben zzp en we hebben een eigen Bloemenkiosk, dus kan alles wel zelf bepalen. Zit inmiddels met harde buiken, dus moet ook even een stapje terug doen op het fysieke vlak.

één maand geleden

Mijn laatste werkdag is als ik 35,5 week zwanger ben (ivm roosterindeling kwam het zo uit). Ik zou eigenlijk dan na het weekend nog één dag freelancen (met 35+6), maar ik heb de opdrachtgever gevraagd alvast voor die dag vervanging te regelen. Tijdens mijn verlof wil ik nog wat leuke dingen doen, laatste dingetjes voorbereiden en uitrusten. Ik neem na de bevalling nog 16 weken op met aanvullend ouderschapsverlof. De bedoeling is vanaf april weer te beginnen.