44 Reacties
één maand geleden
Ik ga met 34 weken met verlof, en heb aan mijn zwangerschapsverlof nog 9 weken ouderschapsverlof geplakt, dus ik ga in april pas weer aan het werk.
De nesteldrang zit er al flink in, dus ben van plan om tijdens mijn verlof nog lekker te poetsen. Daarnaast heeft mijn man nog verlof gespaard zodat ie al vrij is voor de uitgerekende datum. Hopelijk hebben we dus nog fijn even samen met zijn tweetjes, waarin we vooral heel veel bordspellen gaan spelen.
één maand geleden
Ik ga over 4 weken met verlof. En dan wil ik een beetje alles gaan poetsen en opruimen. En tussendoor natuurlijk leuke dingen doen en me rust pakken
één maand geleden
Ik ga 28 november (week 36) officieel met verlof, maar ik heb er ook nog 10 dagen vakantie voorgeplakt. Dus met 34 en paar dagen dan.
Ik ga denk ik thuis wat rommelen dan en lekker verder met decoreren van de babykamer. Ook hoop ik tussendoor nog even weg te kunnen, leuke dingen doen met vriendinnen.
één maand geleden
Ik ga bij 36 weken officieel met zwangerschapsverlof. Maar mijn laatste werkdag is 24 oktober. Ik plak er namelijk nog vakantieverlof voor. Na de bevalling ben ik ook van plan om mijn ouderschapsverlof in één keer op te nemen en langer thuis te zijn, dus waarschijnlijk ergens in april/mei weer aan het werk.
Ik ben 19 december uitgerekend. 😊
één maand geleden
Ik werk morgen mn laatste dienst... Heb deze zwangerschap erg last van mn bekken, dus stop helaas op 30 weken al.
28 oktober start officieel mijn verlof en zal 16mei weer terugkeren op de werkvloer.
Ik ben er dus 7,5maand uit!
Ik heb nog een hele lijst wat ik wil/moet doen maar tis de vraag of alles gaat lukken ivm de bekken, maar zal ook zeker mijn moeder inschakelen om mee te helpen of met mijn zoontje de deur uit te gaan... Heb 3dagen in de week oppas voor hem dus wil dan sowieso die dagen mijn rust pakken of juist die ene deur verven 😉
één maand geleden
Mijn plan is met 36 weken met verlof te gaan en heb dan tot 28 april verlof met extra vakantie week en gedeelte betaald verlof, daarna nog tot half september 1 dag minder werken..
In die 4 weken voor de bevalling huis op orde maken en proberen te rusten
één maand geleden
Ik ga met 36 weken met verlof. Waarschijnlijk blijf van rustig aan doen weinig over ivm met kleine van ander half en nesteldwang zou wel weer om de hoek komen kijken 💥
één maand geleden
Ik ga vanaf deze week een dag minder werken in de week (30weken),met 35 weken vakantie houden en met 36weken gaat mijn verlof in.
Ik heb nog een peuter lopen dus die dagen dat hij niet naar de opvang is doe ik gewoon dingen met hem en de andere dagen rustig aan en kijken waar ik die dag zin in heb😊
één maand geleden
Reactie op DebCk90
Gaan jullie voor je verlof iets trakteren op het werk en zo ja, wat?
Ik b ...
Yes! Voor mij is het gelijk definitief afscheid dus ik laat iets kleins achter voor mijn collegas en ik bak simpel een lekker taartje denk ik appeltaart ofzo😆
één maand geleden
Ik ga met 34 weken met verlof. Sinds deze week last van harde buiken. Ik moet nog 3 weken werken, maar zal al de nodige vrije uurtje opnemen. Met mijn oudste ging ik met 36 weken met verlof en had ik daar totaal geen behoefte aan. Nu kan ik niet wachten tot verlof. Hopelijk kan ik dan weer wat meer voor het huishouden betekenen, want dat ligt al langer op zijn gat. Netflix account aanschaffen en puzzels lenen, en relaxen AAN.
één maand geleden
Wauw, velen kunnen hier al snel op verlof; 36 weken? Ik weet niet of het komt omdat ik in België woon, maar ik moet uiterlijk mijn verlof starten 1 week voor de uitgerekende datum; dus op week 39. Bij mijn vorige is me dat - met veel moeite - gelukt. Ik hoop het nu ook te kunnen zodat ik nadien iets langer kan thuisblijven. In principe zou ik dan eind november stoppen en eind maart/begin april terug starten. Hopelijk haal ik eind november!
één maand geleden
Reactie op E0603
Via mailbook.nl kan je super eenvoudig alle adressen verzamelen en op etike ...
Dankjewel voor de tip! ☺️