11 Reacties

5 maanden geleden

Herkenbaar. Ik ben nu 15+4 wkn zwanger. Pff Ik ben niet vooruit te branden. Ik wil ook alleen maar liggen. Na het afwassen, ben ik al gesloopt. Ik probeer in de avond even te wandelen om nog in beweging te blijven.

5 maanden geleden

Heel herkenbaar.. hier ook niet vooruit te branden, alles is teveel pff. Minder kan zeker, maar ik zou niet volledig stoppen want dan ga je helemaal niks meer doen haha! 🥰

5 maanden geleden

Dit is enorm herkenbaar. Momenteel ben ik 12+3w. Ik heb nergens energie voor en slaap als het kan hele dagen door en begrijp de frustratie ook. Helaas heb ik geen tip hiervoor, daar ben ikzelf ook nog naar opzoek.

5 maanden geleden

Reactie op Vaalezje

Heel herkenbaar.. hier ook niet vooruit te branden, alles is teveel pff. Mi ...
Ik wil ook totaal niet stoppen maar mijn werk is zo onregelmatig dat ik denk van, moet ik niet even terug gaan naar regelmaat.. dit is mogelijk op mijn werk! Maar ik voel me zelf dan weel heel schuldig #indubio

5 maanden geleden

Indd herkenbaar. ben nu 13+6 w, zodra ik thuis kom moet ik eerst even gaan liggen, heb amper puf om iets te doen..

5 maanden geleden

Ik ben al vanaf een week of 5/6 zwanger mega moe. Ik werk veel thuis en ga soms heel eventjes liggen omdat ik het niet meer trek. Ik werk 4 dagen en vrijdag, mijn vrije dag, ben ik niets waard zo veel energie heb ik gebruikt de dagen ervoor. Het is een kwestie van afwachten tot het beter word ben ik bang😂. Helaas in de afgelopen 7 weken niets gevonden wat helpt. Ik loop overigens minimaal 2 uur buiten per dag en ook dat helpt niet(hebben een hond)

5 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Ik wil ook totaal niet stoppen maar mijn werk is zo onregelmatig dat ik den ...
Als het idee van regelmatig werken zorgt voor meer rust, zou ik dat zeker doen. Je zorgt nu voor 2 en mag zeker voor jullie kiezen!

5 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Ik wil ook totaal niet stoppen maar mijn werk is zo onregelmatig dat ik den ...
Snap je gevoel. Ik had dit eerst ook toen ik zwanger was van de 2e. Ik stopte op een gegeven moment met die diensten en draaide alleen dag. Beste ooit voor mij om weer even wat ritme te krijgen en savonds op tijd te kunnen slapen enz. Zou echt voor jezelf kiezen zeker als het kan☺️

5 maanden geleden

Ik vind floradix best wel goed helpen voor de helft van de dag. Daarna kak ik weer in. Maar in de ochtend voel ik me daardoor goed

3 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik ben nu 23+4W ik kamp er al sinds het begin van mijn zwangerschap mee dit is ook het enige waar ik vanaf het begin af aan last van heb. Ben niet misselijk geweest of wat dan ook. Je tijd goed inplannen kon ik ook niet heel frustrerend. Even met vriendlief naar de stad voor zwangerschapsbroeken 1,5 uur in de stad geweest ik was gesloopt. Bij thuiskomst gewoon 3uurtjes geslapen. ik werk maar 24 uurtjes per week. Ik ben naar de helft gegaan. Ik werk nu 4 uurtjes per dag. Op advies van mijn gynaecoloog gevraagd naar een bedrijfsarts. Uiteindelijk kreeg ik een verzuim coach dit gesprek is bij mij helaas niet echt goed verlopen. Of goed uitgepakt. Vermoeidheid kon volgens haar morgen of over morgen of de week er op over zijn. Ik moest maar gewoon de 24 uur blijven werken verdeeld over de hele week dus 5x5uurtjes werken. Ik zelf heb hier uiteraard een stukje voor gestoken. Nu werk ik 3x4 uurtjes maar moest dit wel weer snel opbouwen naar 24 uur. Kan wel toegeven dat ik nu niet echt met plezier naar werk ga. Maar ja het is wat het is.

3 maanden geleden

Reactie op Sabrina0506

Heel herkenbaar. Ik ben nu 23+4W ik kamp er al sinds het begin van mijn z ...
Bij mij gaat het de ene dag goed, de andere wat minder nu 23+1w zeker met dit weer kan ik helemaal gesloopt zijn.. ik werk nog steeds 40 uur waarvan nu 1 dag in de week thuis naar keuze.. met mijn diensten ben ik nu mee gestopt tot na mijn verlof en loop nu gewoon normale dagdiensten! Ik heb donderdag een gesprek met mijn manager! Hier wilt zij haar idee op tafel gooien hoe we het aanpakken tot aan mijn verlof, ook mag ik zelf ideeën inbrengen! Hopelijk kan je voor jezelf iets meer rust vinden! En laat je niet gek maken door artsen jij voelt het, hun niet..